Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Vet jeg kommer til få mye kjeft nå, men av mange grunner har jeg rett og slett ikke mulighet til å skrive denne selv nå, og har fått den ene utsettelsen jeg kunne. Har aldri gjort dette før, og er en nokså god student, vil jeg påstå. Så er virkelig desperat nå.. Betaler veldig godt. Er det noen faglig dyktige damer som trenger litt cash her? Anonymous poster hash: c9bfc...568
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hvilket emne? Anonymous poster hash: a63d2...13e
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Nei vet du hva ... fy skam *vifter heftig med pekefingeren* Det er ikke greit å fuske! Dersom du blir tatt i fusk stryker du og kan i ytterste konsekvens utestenges fra studiet. Det er det da ikke verdt? Jeg forstår at du må være rimelig desperat. Hva med å fortelle oss hva du skal skrive om? Kan hende noen kan trå til å veilede deg, tipse om kilder eller komme med innspill? Kanskje noen til og med kan lese igjennom det du skriver? Men fusk tror, og håper, jeg at ingen her inne vil være med på.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Ærlig talt. Jeg skriver 10-15 siders universitetsoppgaver hver mmd. Dette burde du klare Anonymous poster hash: 417c8...4bb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Du risikerer ganske mye, da.... Og det er definitivt en fordel om folk vet hvilket fagfelt det dreier seg om. Og hvordan kan du være sikker på at den som skriver virkelig kan de de skriver om? De fleste som har tatt samme studie vil ikke gjøre jobben for andre. For da får du papirer du faktisk ikke har kvalifisert deg til. Du risikerer at noen på pur f.... skriver en drittoppgave som du ikke vil bestå på, og da har tiden gått fra deg og du stryker likevel. Og hvis du skal ut i et yrke hvor dine manglende kunnskaper kan få større følger for de du skal jobbe med (f.eks. pasienter) så er det uetisk og umoralsk (og ulovlig?) å skrive en slik oppgave for andre - og å la noen skrive en slik oppgave for deg. Bit tennene sammen, brett opp armene og kast deg over det. Det er bedre å levere en dårlig oppgave selv. Anonymous poster hash: e57df...2d3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Hvilket fag? Anonymous poster hash: 5c207...8e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Barnevern. Emnet er enslige mindreårige - lykkes integrering? Joda, kunne sikkert klart det selv om ikke omstendighetene ikke var som de var, akkurat nå. :/ Anonymous poster hash: c9bfc...568
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Barnevern. Emnet er enslige mindreårige - lykkes integrering? Joda, kunne sikkert klart det selv om ikke omstendighetene ikke var som de var, akkurat nå. :/ Anonymous poster hash: c9bfc...568 Gjør det enkelt for deg selv. Skriv om skoler som er lite villige til å ta inn barn og ungdom som bor på institusjon og så overfører du dette til mindreårige flyktninger og integrering. Da kan du fokusere på manglende beskyttelsesfaktorer som skolen, venner og fritidsinteresser kan gi, og at dårlig integrering pga. feks. manglende skoleplass eller uvilje fra skolen kan føre til uønsket adferd. Om du avgenser oppgaven til å kun dreie seg om skolen som en viktig arena for integrering så har du en oppgave der. #6 Anonymous poster hash: 5c207...8e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Barnevern. Emnet er enslige mindreårige - lykkes integrering? Joda, kunne sikkert klart det selv om ikke omstendighetene ikke var som de var, akkurat nå. :/ Anonymous poster hash: c9bfc...568 Hvorfor kan du ikke HI? Er det fordi du er redd du ikke får det til? Jeg slet med det samme "i min tid". Men måtte bare gi alt og gjøre så godt jeg kunne. Fikk min kjæreste og kollegaer til å lese igjennom. De hjalp meg veldig i form av spørsmål som "Hva mener du det med det? Hvorfor mener du det? osv". Lykke til! Du klarer dette. Det var jo ikke mange sidene det var snakk om da. Anonymous poster hash: 5d425...955
Superdolly Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Barnevern. Emnet er enslige mindreårige - lykkes integrering? Joda, kunne sikkert klart det selv om ikke omstendighetene ikke var som de var, akkurat nå.:/ Anonymous poster hash: c9bfc...568 10-15 sider er ikke så mye. Og uansett hvor vanskelig du har det nå, så vil dette være like fordømt juks og blir du oppdaget hjelper det ikke så mye at du forteller hvor vanskelig du hadde det... Det er faktisk bedre om du selv skriver en dårlig oppgave.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Hvor mye vil du betale? Anonymous poster hash: 62b46...8e4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Det mest fornuftige er nå om du utsetter utdanningen litt til dubfaktisk har tid til å lære deg faget. Anonymous poster hash: 23e76...e42
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Kjenner en som er villig og som er godt kvalifisert til å skrive den. Anonymous poster hash: 59b95...635
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Vet jeg kommer til få mye kjeft nå, men av mange grunner har jeg rett og slett ikke mulighet til å skrive denne selv nå, og har fått den ene utsettelsen jeg kunne. Har aldri gjort dette før, og er en nokså god student, vil jeg påstå. Så er virkelig desperat nå.. Betaler veldig godt. Er det noen faglig dyktige damer som trenger litt cash her? Anonymous poster hash: c9bfc...568 Jeg er din lærer og dette er ikke lov. Fy Anonymous poster hash: eb3ce...5da
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Mon tro om de Barnevernsdamene som var hos oss hadde gjort det samme. De virket helt korka og fjerne i hodet. Anonymous poster hash: f2ff8...eb4
Skylander Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Jeg kjenner jeg blir sint når ei som planlegger å utdanne seg innen barnevern ikke tar oppgavene sine på alvor. Du vil tross alt i fremtiden bli veldig viktig for mange barn/familier. Finn deg en blyant å gjør det selv. Makan!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Hvis du ikke greier studiet ditt, HI, så er det enten ikke et studie for deg, eller så har du begynt på det før du var klar. I fremtiden kan du ha en jobb som avgjør små barns fremtid, hele livsløpet deres. At du da ikke har kunnskapen til det, det er skremmende å tenke på. Hvis du velger å ikke skrive den så håper jeg virkelig at du blir tatt for det! Men mest av alt håper jeg at du tar til fornuft og skriver oppgaven selv - eller utsetter studiet ditt et år! Da jeg studerte hadde vi to medstudenter som fant ut at de ikke var klar for det ansvaret det var, og de hoppet av studiet - den ene for ett år, den andre for to år. Men begge fortsatte og er i dag dyktige i det de gjør. De bare begynte før de var klar for det. Jeg håper du tar til fornuft! Jobben du evt i fremtiden skal utføre er avhengig av at du tar riktige avgjørelser og tar ansvar - vis at du er det verdig! Anonymous poster hash: e57df...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå