snart_alenemor Skrevet 6. januar 2014 #1 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hei, Er det noen her som kan komme med noen kloke ord til en kommende alenemor? Bf er ikke i bildet, og jeg står med alt alene.. Kjenner at frykten for å ikke klare å være en god mor kommer når jeg tenker på at jeg er uten bf.. Ingen og dele dagene og utfordringene med.. Endret 6. januar 2014 av snart_alenemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 6. januar 2014 #2 Del Skrevet 6. januar 2014 Husk på at det blir bedre og sov når du kan :-). Syns aleneforsørgere er rå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg er alene med to. Far har samvær med eldste, men ikke yngste enda. Har vært alene om alt fra yngste ble født, og det har gått veldig fint. Babyen er en drøm. Det er eldste som er krevende. Har fått god støtte av jordmor og helsesøster under og etter svangerskapet. Familien min har stilt opp når ting har blitt for tungt. Jeg lever veldig etter ordene "ta en dag om gangen". Hvis det er en tøff dag, kveld eller natt, så prøver jeg å tenke at denne dagen vil gå over, det vil gå bra, og morgendagen blir sikkert bedre :-) Trives veldig godt alene. Da slipper jeg å bli skuffet over at faren ikke stiller opp og jeg har full kontroll på alt :-) Anonymous poster hash: 55d6f...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 11. januar 2014 #4 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg er å alene barnefar bor på Vestlandet, jeg østlandet og vi har ikke hatt kontakt siden jeg var 2 mnd på vei. Lillegutt er 3 uker nå det kjennes tungt og litt trist til tider men stortrives med gutten min og vi klarer oss fint jeg prøver og sove når han sover og underholde han som best når han er våken. Du kommer til å klare deg helt fint tenk på alt det fine, når det føles litt tungt og slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå