Gå til innhold

Arendal- narkoby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å neii :/ Jeg som hadde så lyst å flytte dit. Får inntrykk av at det er et skikkelig belastet amfetaminsted. 

Anonymous poster hash: 6e4c3...358
Skrevet

De stedene jeg har hørt verst om er kristiansund, og askim.

Anonymous poster hash: a2dba...844
Skrevet

Arendal har jeg hørt mye stygt om ja =/ Kjenner flere i Grimstad / tvedestrand, de alle sier det samme

Skrevet

Jeg bor i Arendal, har aldri blitt tilbydt noen former for narkotika.

Kommer vel ann på folkene du velger å omgi deg med.

Anonymous poster hash: 32e4b...c71

Skrevet

Jeg bor i Arendal, har aldri blitt tilbydt noen former for narkotika.

Kommer vel ann på folkene du velger å omgi deg med.

Støtter denne!

Arendal er en fin by å bo i, litt vanskelig jobbmarked her, ellers så finner man mange fine plasser å bo i nærområdet rundt :D

Har hørt at det er både narkoby og banke-du-byen, men aldri blitt tilbydd narko eller blitt banket opp .. 

Anonymous poster hash: d0299...d8a

Skrevet

Jeg bor i Arendal og har aldri opplevd eller sett noe som tyder på at dette er en narkoby.

Har en venninne som jobber i utekontakten og hun sier dette varierer omtrent fra år til år, noen år er det mye ungdommer som "henger" i byen, og en del narko, men så er det perioder med veldig lite igjen. Tror dette går i bølger de fleste steder i landet altså...

Anonymous poster hash: 9ff33...347
Skrevet

Kommer vel an på hvem du omgås med. Jeg bor i Grimstad nå, men kommer til å flytte til Ændal etter hvert.

Det har jo alltid vært kjent for banke-du-byen, men virker som om de fleste syns det er flaut :P

Anonymous poster hash: ebec9...80f

Skrevet

Jeg har blitt trua med bank på byen der fordi jeg er fra Kristiansand. Av et kvinnfolk. Sjarmerende :P

Skrevet

Jeg har blitt trua med bank på byen der fordi jeg er fra Kristiansand. Av et kvinnfolk. Sjarmerende :P

Jeg er sikker på at det du gjorde mot henne så hun måtte true deg ikke var sjarmerende heller.

Anonymous poster hash: e61f1...cc7

Skrevet

Bor og i Arendal og vet ikke hvem jeg skal henvende mwg til for dop emgang. Kommer veldig an hvem man går med.

Anonymous poster hash: 53c52...4c1

Skrevet

Jeg bor i Arendal, og jeg tror det er like mye narko her som andre steder. Kommer bare an på hvem du går med, og hvilket miljø...

Sånn ellers, så stemmer jeg for bim\dib treff, siden det er så mange fra Arendal her. :)

Anonymous poster hash: b8b3a...cd0
Skrevet

Det kommer an på hvem du menger deg med. Narko finnes det nok av overalt i Norge.

Skrevet

Kjører kun igjennom Arendal når vi skal til Kr.Sand! 

Anonymous poster hash: 511f7...687
Skrevet

Kjører kun igjennom Arendal når vi skal til Kr.Sand!  Anonymous poster hash: 511f7...687

Eh, E18 går ikke innom Arendal.

Skrevet

Jeg er sikker på at det du gjorde mot henne så hun måtte true deg ikke var sjarmerende heller.

Anonymous poster hash: e61f1...cc7

Du virka sjarmerende :P fra Arendal eller? Hun spurte meg hvor jeg var fra. Vi sto og skulle bestille drinker i baren. Jeg sa fra Kristiansand og da fikk jeg beskjed om å komme meg til helvete ut av Arendal før hun julte meg opp. Kan ikke helt se hva jeg gjorde galt her?

Skrevet

Kjører kun igjennom Arendal når vi skal til Kr.Sand!  Anonymous poster hash: 511f7...687

Eh, E18 går ikke innom Arendal.

Skjønte du ikke hva jeg mente? 

Anonymous poster hash: 511f7...687

Skrevet

Eh, E18 går ikke innom Arendal.Anonymous poster hash: 32e4b...c71

Skjønte du ikke hva jeg mente?  Anonymous poster hash: 511f7...687

Nei, kjører dere nedenom Arendal? Eller passerer dere bare ved Harebakken?

Skrevet

Bor å i Arendal :)

Helt grei by, vet hvem jeg kan kontakte om jeg vil ha tak i dop, men så lenge man ikke menger seg med de folka så er det ikke noe stort problem :)

Anonymous poster hash: 8a645...380

Skrevet

Jeg er fra Arendal, men bor ikke der.

Pga tidligere jobb kjenner jeg til det kriminelle miljøet, og vet at det har vært mye narko som har blitt distribuert fra Arendal og videre ut til andre byer. Som et knutepunkt. Dette var i tiden med Stoa-drap og Nokas-ran. Aner ikke om det er sånn fremdeles, jeg tror ikke det. Jeg har hatt en fin oppvekst i Arendal, tror ikke mange mennesker merker noe til narko-miljø, verken i Arendal eller andre byer.

Anonymous poster hash: fa533...527

Skrevet

Helt korrekt. Narkoby!!!

Anonymous poster hash: 1bc7e...f7c

Skrevet

Det har med hvilket miljø man vanker i, om man er oppvokst, så kjenner man garantert noen fra ungdomsårene som havnet i feil miljø. Er man innflytter vil man ikke merke noe til det. Slik er det i alle større byer. Bare tenk på hvordan det er i Oslo mot hvor mange som bor der? Da tenker jeg ikke på "gatenarkomane", men det yngre rusmljøet.

Anonymous poster hash: 3d3a6...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...