Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Er det fint i Tyrkia? Eller fint å reise dit med barn for å spørre mer spesifikt. Vi tenker på å reise til Side med et lite barn. Er det andre steder i Tyrkia som heller er å anbefale? Vi trenger ikke masse som skjer rundt oss hele tiden, holder med noen butikker i byen osv. Om det blir Side så tenker vi å ta en dag i Antalya på shopping eller noe sånt. Er det mye innpåslitene selgere? Er det billig i landet? Kom med andre tips om du har:) Anonymous poster hash: f63a6...db0
chriss04 Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bodde på Alibey hotell i Marmaris da jeg var i Tyrkia - et familievennlig hotell rett ved stranda, og ikke langt i fra "sentrum". Veldig billig for taxi og mat, men også en god del innpåslitne selgere. Hvis ikke, er icmeler å anbefale for barnefamilier
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Vi var også i Marmaris, men det var for folksomt for meg. Før det var vi i Incekum, der trivdes jeg veldig godt, ingen innpåslitne selgere, var kjempegod mat og mye å by på. Skal faktisk reise dit i år, så anbefales sterkt. Anonymous poster hash: df365...782
***tullemor*** Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Side er helt perfekt!! Vert der mange ganger og liker oss veldig godt :-) Vestre stranden er herlig... Side Resort er veldig populært og scorer helt øverst på tlb.mld tabellene til Ving. Ligger litt fra stranden men ikke velg det bort av den grunn. Tror ikke man kan få et bedre hotell...god service osv. StarTour har ett som heter Side Hill,enklere hotell,men likte oss veldig godt der også,men snart 10 år siden vi bodde der da. Styr unna de store all-inclusive hotellene som ligger langt fra. Det er så fantastisk god mat på de lokale restaurantene i og rundt sentrum,mye bedre. Sjekk med guidene og lokalkjente hvilke restauranter dere bør velge. Nydelig solnedgang i Side... Åhh kunne ønske det var meg ;-) Blir ikke syden på oss denne sommeren..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Noen som vil dele linker til de hoteller dere skal dra til, eller som dere anbefaler? Pliiiis Anonymous poster hash: 674a3...d92
*Yuna* Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg har vært i Alanya, Side og Bodrum. Liker nok Side best. Pleier å reise til sunwing hotellene som Ving har, 2 stk i Side. Dvs litt utenfor sentrum. Det er billig i Tyrkia og menneskene er ikke noe mer innpåslitne enn andre "sydenland" Endret 6. januar 2014 av *Yuna*
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Har vært i Marmaris, Side, Kusadasi mfl steder. Skjønner ikke den kritikken Tyrkia alltid får av alle. Vi er alltid fornøyde! Mer for pengene, nydelig mat, finere hoteller enn ellers i syden. Og ja, endel innpåslitne selgere men det er det i Hellas og resten av Syden også. Dra på all inclusive resort. Der har de ikke lov å si et plukk:-). God tur. Jeg booket sommertur til Tyrkia igår:-) Anonymous poster hash: 62a36...a62
Love my kidz Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Du må sjekke ut Pegasus world! Det er jo et eldorado for barnefamilier!! Likedan Royal Dragon. Har selv vært på sistnevnte, og det er helt fantastisk der, med kule sklier og tivoli om kveldene. Egen barnebuffe er det også. Men er visst enda kulere på Pegasus, så dit ønsker jeg meg neste gang
Love my kidz Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Mine tips finner du på Nazar.no eller så bare googler du hotellnavnene.
Cat.68 Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Kusadasi <3 <3 <3 , er en super plass finn et hotel ved Ladys Beach og spis på Planet Yucca i byen. Der er det fantastisk mat og fantastisk underholdning. Anbefaler også maten på hotel Sergent like ved Ladys Beach. Ellers er Side bra, og Incecum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå