Bustetroll Skrevet 6. januar 2014 #26 Skrevet 6. januar 2014 Frokost spiser hun selv , middag spiser hun selv. Lunsj spiser hun i bhg. Jeg har ikke spisebord så å sitte rundt bordet sammen er ikke så lett:p Hun har en (alt for stor) sånn baby-spisestol. Så hun spiser der Er det ikke vanskelig å lære barnet manglende og bordskikk om dere ikke spiser sammen?Anonymous poster hash: 921c8...96c Hun er 1 år, eneste hun spiser selv er brødskiver, og bordskikk som 1'åring skal man vel se ganske langt etter, hehe. Jeg sitter jo rett ved henne når hun sitter å spiser brødskiva si uansett.Da er det sikkert ikke så viktig enda, jeg så for meg en 2-3åring i en diger "babystol". Da mine var 1 år spiste ikke vi alle måltider sammen heller. Anonymous poster hash: 921c8...96c hehe neida Når hun begynner å spise mer selv så ordner jeg nok noe. Da blir lekegrinda borte g byttet ut med et bittelite spisebord. Har knøttaliten stua:p
*Yuna* Skrevet 6. januar 2014 #27 Skrevet 6. januar 2014 Felles middag hver dag. Frokost spiser vi kun felles i helger.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #28 Skrevet 6. januar 2014 Alle spiser sammen til samme tid rundt spisebordet. Verste jeg ser er familier som spiser hver for seg, og foran tven... Huff... Anonymous poster hash: 398dc...f65
wilmus Skrevet 6. januar 2014 #29 Skrevet 6. januar 2014 Mini spiser stort sett frokosten i stua forran tven Det er enklere på denne måten…Shoot me Lunch og middag spiser vi sammen på kjøkkenet, og kveldsmat varierer. Blir ofte smoothie i stua gett.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #30 Skrevet 6. januar 2014 Kun middag. Anonymous poster hash: 386e4...9d7
valkyrien Skrevet 6. januar 2014 #31 Skrevet 6. januar 2014 Vi spiser som regel middag sammen, men aldri de andre måltidene. Spiser foran tv, for kjøkkenbord har vi ikke, og spisestuebordet dras bare frem ved større middagsbesøk.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #32 Skrevet 6. januar 2014 Mannen min lager aldri middag, så jeg har kuttet ut å lage middag sånn at han ikke blir vartet opp. Lager til jenta mi, sitter sammen med henne når hun spiser. Jaja, skyt meg. Hun får i hvert fall middag Anonymous poster hash: b6e71...273
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #33 Skrevet 6. januar 2014 Spiser middag sammen hver dag rundt kjøkkenbordet. I helgene spiser vi rundt stuebordet med masse levende lys og et koselig tv-program. What?lære å spise ved tv`n, er dere amerikanere eller? Anonymous poster hash: d953a...b00
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #34 Skrevet 6. januar 2014 Vi spiser middag sammen hver dag. Barna og pappan spiser frokost sammen hver dag de dagene jeg sover litt lengre. I helgene spiser en av oss med barna mens den andre sover litt lengre. Så med andre ord spiser vi nesten aldri frokost sammen...hmm...der gikk det opp et lyst for meg! Anonymous poster hash: d953a...b00
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #35 Skrevet 6. januar 2014 middag sammen hver dag! Den som steller barna om morgenen (og skal levere dem i bhg) spiser også frokost sammen med dem.. Anonymous poster hash: bc69f...6c0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #36 Skrevet 6. januar 2014 Vi spiser alltid middag og kveldsmat sammen. Jeg spiser alltid frokost sammen med ungene, men mannen reiser på jobb så tidlig at vi enda ikke har stått opp. Anonymous poster hash: 7a23c...190
mamma_til_verdens_beste Skrevet 6. januar 2014 #37 Skrevet 6. januar 2014 Som oftest spiser jeg og sønnen frokost sammen. Noen ganger hender det han spiser frokosten i barnehagen da han ikke er spesielt sulten om morgenen.Normalt spiser vi middag sammen alle sammen, bortsett fra når far i huset jobber sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå