Gå til innhold

Hvordan finne han igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjente en fyr for noen år tilbake, men vi har ikke hatt noe kontakt siden da. Nå ønsker jeg å finne han igjen, men jeg husker hverken etternavnet og ikke vet jeg hvor han bor i Norge. Det eneste jeg vet om han er den gamle adressen, fornavnet (et veldig vanlig navn) og fornavnet til noen nære familiemedlemmer. Vi har heller ingen felles venner. Er det i det hele tatt mulig å finne denne personen igjen? Takk for svar!

Anonymous poster hash: a101a...840

Skrevet

Tore på sporet?

Anonymous poster hash: a8e6f...97f

Skrevet

Alt er mulig ;)

På facebook holder det ofte å bare taste inn et navn og bosted og så kommer det opp en haug av folk... Kanskhe du finner han eller de du vet hvem er fea familien sånn at du får et hint om hans etternavn :)

Google, skattelister osv..

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2f203...5a0

Skrevet

Noen flere?

Anonymous poster hash: a101a...840

Skrevet

En fyr jeg traff på toget i oslo klarte å spore meg opp uten å vite navnet mitt engang!

Så alt er mulig :)

Han fant meg på facebook.

Anonymous poster hash: 8958f...167
Skrevet

Kan jo prøve å Google den gamle adressen? Om huset er solgt, har kanskje de nye eierne kontaktinformasjon?

Anonymous poster hash: 61145...a41

Skrevet

Om du vet hvor han har gått på skole, jobber osv,, så kan du jo lete på div fb grupper ;) 

Skrevet

Sjekk eiendomsoverdragelsene på den gamle adressen.

Skrevet

En fyr jeg traff på toget i oslo klarte å spore meg opp uten å vite navnet mitt engang!

Så alt er mulig :)

Han fant meg på facebook.

Anonymous poster hash: 8958f...167

Dobler eller Dahmer?

Skrevet

Facebook!

Du legger ut en tekst om hvem du søker, så ber du alle vennene dine dele, også deler alle vennene til vennene dine, osv.

Du kjenner hele verden via 7 ledd, så det skal ikke ta SÅ lang tid.

Sjansen for at han eller noen han kjenner er på facebook, er vel rimelig stor !

Skrevet

Kontakt de som bor på adressen han tidligere bodde på. Hvor sansynlig er det ikke at de vet etternavnet? Kanskje har de mer info også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...