Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Har aldri kjøpt det før, og har heller aldri sett etter det... Fikk lyst til å prøve å lage finnbiff. Anonymous poster hash: ffee3...fc9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 På Rema eller Meny har de frossen reinskav året rundt Vet ikke med fersk Anonymous poster hash: e6534...010
lillepixie Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Hele året, tror jeg. De har fra First Price på Kiwi nå, vet jeg
Mamma4livet Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Hele året, i hvert fall på fullsortementsbutikker slik som Meny og Ica.
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Åhh det er så godt, og sinnsykt enkelt :-) Og det selges året rundt. Om du bor nært svenskegrensa må jeg være litt upatriotisk å be deg ta en tur dit, for jeg syns kjøttet er langt mørere der, og mindre slintrer. Og ikke kjøp av det billigste. Jeg pleier å droppe einebær, men kan finne på å tilsette fryste erter eller minimais for å få litt mer grønt i. Og servert med brokkoli eller rosenkål + potetmos. Hmm, morgendagens middag...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå