Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Ruskomsnusk Hipsomvips Kaffislabberas
Iiiiik Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Sommerferie Brettspillkveld Marshmallowgrilling Kjærestetur Jeg blir som dere skjønner mer glad av ordets betydning enn selve lydbildet.
LanzaroteJenta Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Slabbedask Egentlig negativt ladet, men allikevel tamt som et lam.
sug lut Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Slabbedask Egentlig negativt ladet, men allikevel tamt som et lam. samme med slubbert.
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 I dag ble jeg veldig glad av ordet napoleonskake. Det hjalp veldig at det var mannen som sa det, og så tok fram en eske han hadde bak på ryggen. Han kjenner kona si, han! Ellers så har jeg helt siden jeg var liten, og hørte Brødrene Løvehjerte på barnetimen, vært litt betatt av ordet "klungerroser".. Mye finere enn nyperoser, selv om det er til å bli glad av også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Varm sjokolade og snitter! (ok da det var mange ord, men de gjør meg glade fordi de utelukkende forbindes med kos) Hvitvin
Nebbdyret Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hottentott I mitt hovud er det koselige eventyrfolk ala nisser, var det eg trudde når vi las Pippi på 80-talet *flau* Endret 9. januar 2014 av Nebbdyret
Frenzia Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Villa Farris. Det er morsommere å si det, enn å skrive det, ser jeg.
ms.Pond Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Bobler Tror ikke det finnes noen negative bobler.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Bobler Tror ikke det finnes noen negative bobler. Kommer an på hvilken man befinner seg i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå