Gå til innhold

FIBROMYALGI hvordan fikk dere diagnosen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos spesialist?

Anonymous poster hash: 3fdb1...3bd

Skrevet

Opp

Skrevet

Legen gikk 4 år tilbake journalen og så på gjentagende symptomer. Tok masse prøver, ble så henvist til revmatolog. Han satte diagnosen.

Anonymous poster hash: c86ef...3ad

Skrevet

revmatolog

Anonymous poster hash: 0fa3e...018
Skrevet

Legen gikk 4 år tilbake journalen og så på gjentagende symptomer. Tok masse prøver, ble så henvist til revmatolog. Han satte diagnosen.

Kan jeg spørre hva revmatologen gjorde?

Jeg var på Martina Hansens Hostpital og føler ikke jeg ble grundig undersøkt. Tittet på ryggraden min mens jeg bøyde meg framover, dro meg litt i fingre og tær, så på bevegelsene i kneet. Thats it!

Anonymous poster hash: fb37f...bae

Skrevet

Jeg var på Martina Hansens Hostpital og føler ikke jeg ble grundig undersøkt. Tittet på ryggraden min mens jeg bøyde meg framover, dro meg litt i fingre og tær, så på bevegelsene i kneet. Thats it!

Meg igjen...

Jeg fikk forresten ikke diagnosen utfra dette da. Så nå er jo saken bare sånn at jeg ikke har noen diagnose å vise til, men masse symptomer på Fibromyalgi.

Mye smerter, hvilket fører til at jeg selv føler jeg ikke blir trodd på.

Skrevet

Hei igjen :) revmatologen sjekket alle triggerpunktene, tok ul av leddene, og dro og klemte på de fleste leddene . Var heldig og ble sjekket veldig nøye. Lykke til, vet det er en tung kamp når man ikke blir trodd. Stå på!

Skrevet

Synes det er så leit, for jeg ønsker jo ikke noen diagnose om at jeg har Fibromyalgi. Men samtidig så hadde det vært fint med en diagnose så folk hadde en viss forståelse, og ikke bare så på meg som lat og giddeløs.

Skrevet

Jeg var hos reumatalog via legen. Han hørte ikke helt på meg og etter å ha funnet alle triggerpunktene og undersøkt meg opp og ned i mente sa han at han trodde jeg hadde fibromyalgi, men siden jeg ikke hadde vondt i musklene sånn og sånn så var det ikke det.

Jeg sa ikke noe for jeg ville ikke ha den diagnosen.

Var hos privat reumatalog som etter 2 besøk kunne fortelle at jo det er fibromyalgi..

Skrevet

Jeg var hos reumatalog via legen. Han hørte ikke helt på meg og etter å ha funnet alle triggerpunktene og undersøkt meg opp og ned i mente sa han at han trodde jeg hadde fibromyalgi, men siden jeg ikke hadde vondt i musklene sånn og sånn så var det ikke det.

Jeg sa ikke noe for jeg ville ikke ha den diagnosen.

Var hos privat reumatalog som etter 2 besøk kunne fortelle at jo det er fibromyalgi..

Har i ettertid fått endret diagnose til ME.

Skrevet

Revmatolog via fastlege.

Anonymous poster hash: 8a716...a7d
Skrevet

Takk for svar,:)

Skrevet

Hvilken reumatolog på MH var du hos??

Anonymous poster hash: bf25b...ecf

Skrevet

Hvilken reumatolog på MH var du hos??

Anonymous poster hash: bf25b...ecf

Husker ikke navnet. Mener at det kanskje er et utenlandsk navn, men at dama hadde langt lyst hår og snakket flytende norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...