Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bor i et annet land. Jeg har endel veldig gode bekjentskaper, tør ikke kalle de venner fordi vi gjør sjelden noe sammen uten at barna er med. Men et lite nettverk er det. Jeg er alene med to barn. Jeg studerer på nettskole, da dette var min eneste mulighet til å få meg en utdannelse. Mye av tiden min går derfor med til barn og skole. Jeg har ingen familie her jeg bor, men er hjemme i Norge et par ganger i året. Da bor jeg med barna hos foreldrene mine og det er greit nok. Men barna begynner å bli store og krever mer enn Legobygging. Jeg merker at jeg begynner å gå på veggen allerede etter et par dager, men holder ut. Det er dritkjipt å betale mye for flybilletter og så føle at man bare venter på at tiden skal gå. Jeg har noen venninner som jeg er ute med, men barna mine har jo ingen venner der så de kjeder seg jo. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, for dette begynner å ødelegge livskvaliteten min. Jeg bor på et sted hvor jeg ikke føler meg sett (!). Jeg lengter etter et sted hvor jeg ikke vet hva som venter meg eller hvordan det er - og så kan jeg ikke flytte fordi da får ikke barna se faren sin. Og jeg lettet litt på hjertet i dag til min venninne her nede (hun som kjenner meg best) og hun klarte bare å si: "Men, må du dra hjem da"? Hvorpå jeg måtte forklare henne at hvis jeg ikke dro så fikk jo hverken jeg sett noe til familie eller venner og de fikk jo heller ikke se barna. Men sannheten er jo at hvis jeg ikke dro så hadde jeg blitt sittende her mutters alene, jul som sommer, rett og slett fordi jeg er her nede så ganske alene. Men det sa jeg ikke. Da hadde jeg muligens begynt å gråte og det ville jeg jo ikke. Så derfor smilte jeg tappert til hennes dumme spørsmål og gikk hjematt igjen. Anonymous poster hash: 16759...275
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Du er rar. Anonymous poster hash: 98211...442