Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Vet at det finnes verre ting men idag er jeg frustrert på kroppen min! Har så lyst til å trene skikkelig men er helt ødelagt etter bare en kort trilletur. 4 mnd etter fødsel og bekkenet er så løst at det hemmer meg i hverdagen. Både ift trening og husarbeid. Huset er både skittent og uryddig. Og samboer ser ikke slike ting. Så jeg må mase på alt han må gjøre. Har også ei jente på snart 3 år å ta oss av. Livet som 2 barnsmor med skranglete bekken gir meg blåmandag innimellom. MEN, håper det blir bedre snart:) puh , føler meg bedre allerede! Anonymous poster hash: 9cd8c...696
Gjest ________ Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Klem til deg, har hatt det likt selv.. Gidde ikke opp å prøvde knipeøvelswr å gå 3-4 ganger i uken i tro om at bevegelse kom til å rette det opp.. Etter 3 mnd er det nesten på plass
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Er ute å triller eller går på mølla 4 dager uka og trener styrke. Gjør knipeøvelset hver dag. Men blir utålmodig etter å trene skikkelig! Prøver å gå ned i vekt men er ikke så lett:/ jaja, d går seg vel til med tiden:) Anonymous poster hash: 9cd8c...696
Edelweis Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Osteopaten gikk jeg til to ganger og bekkenet var fint etterpå. Anbefales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå