Gå til innhold

30 day shred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer?

Skal man trene hver dag i 30 dager? Eller legge inn noen hvile dager?

Trenger virkelig å komme i form og synstest dette så spennende ut.

:)

Anonymous poster hash: dfc10...66f

Skrevet

Hver dag i 30 dager.

10 dager på hvert nivå.
Hver økt varer i 20 min :) 

Ikke for hardt, og det er også 2 nivåer i hvert nivå. (Du følger hun som tar øvelsene litt lettere hvis du ønsker det, eller hun som tar de på den tyngste måten om du ønsker det)

Fungerer som bare det =) Jeg mistet noen cm bare etter 5 dager. Jeg kunne dessverre ikke fullføre. men funker, det gjør det i alle fall=)

Skrevet

Du trener hver dag i 30 dager. Level 1 i 10 dager, level 2 i 10 dager og level 3 i 10 dager. Jeg trente nesten hver dag så brukte litt mer enn 30 dager på å komme gjennom programmet.

Veldig effektivt og enkel trening. God effekt. Slet litt med knær, men det gikk over.

Anonymous poster hash: 89012...1cc
Skrevet

Hver dag i 30 dager.

10 dager på hvert nivå.

Ikke for hardt, og det er også 2 nivåer i hvert nivå. (Du følger hun som tar øvelsene litt lettere hvis du ønsker det, eller hun som tar de på den tyngste måten om du ønsker det)

Fungerer som bare det =) Jeg mistet noen cm bare etter 5 dager. Jeg kunne dessverre ikke fullføre. men funker, det gjør det i alle fall=)

Jeg tok tiden på en økt og den tar 30 minutter inkl. oppvarming og alt.

Skrevet (endret)

Hver dag i 30 dager.

10 dager på hvert nivå.

Youtubevideoen er jo ikke så lenge engang. 26 minutter inkl tøying og oppvarming. Så det er 20 min men trening

Endret av Bustetroll
Skrevet

Hver dag i 30 dager.

10 dager på hvert nivå.

Youtubevideoen er jo ikke så lenge engang. 26 minutter inkl tøying og oppvarming. Så det er 20 min men trening

Har du link til level 3? Har kun funnet 1 og 2 på YouTube....

Anonymous poster hash: 4a044...8dc

Skrevet

Dette er et av få korte treningsprogram jeg faktisk kan anbefale, og jeg har prøvd mye rart. Måten treningen er lagt opp på er utrolig effektivt, og man merker enorm forskjell! Jeg trente ikke absolutt hver dag, det fikk jeg ikke til, og fikk også bare tid til 22 dager. Likevel var resultatet helt utrolig. Jeg gikk inn 7 cm rundt midjen, ble mye sterkere i lårene og gikk i fra å ikke klare en eneste armheving på tærne til å klare 9! På 22 korte treningsøkter. Jeg synes det var tungt da, svette silte på slutten, men ikke verre enn at man klarer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...