Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er 7 mnd på vei, og ikke fortalt noen hvem bf er. Han vet selvfølgelig om graviditeten men vi har ingen kontakt. vi har felles venner, og han har snakket med noen av de ang situasjonen, og at han er bf. Men i etterkant har han fått for seg at han ikke kan være bf, og servert våre felles venner med forskjellige "grunner" til at han ikke er bf likevel. Disse grunnene motsier seg selv. Menmen.. Han har ikke fortalt meg at han ikke kan være bf, dette har jeg hørt fra de han selv har sagt det til. Jeg sa at vi kunne løse det med en test, noe han ikke ville og jeg har gitt f* i fyren de siste 4 mnd frem til jeg hørte hva han har sagt i etterkant. For han snakker fortsatt om dette til våre felles bekjente. Han vet når jeg har termin (det har jeg ikke fortalt han). Og sier fortsatt at han ikke er bf og spør andre hvordan det går med meg. Sist rett før jul. Det er han som tar opp temaet med andre.. Er det jeg eller han som som er "blåst"? Skjønner ikke hvorfor han skal spørre og snakke om dette med andre når han påstår så hardt at han ikke er bf..? Burde han ikke lagt det bak seg for lenge siden?? Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Men i alle dager - hvorfor har du ikke tatt en prat med han om dette? Fortalt at du vet at han snakker til felles bekjente om at han ikke er bf? På den annen side - hvorfor ønsker du ikke å gå ut med hvem som er faren til ditt barn? Anonymous poster hash: bb63c...da2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Dere er like "blåste" og umodne begge to! Du bør selvsagt ta initiativ til å sette deg ned å snakke med han om dette - kun dere to. Fortelle han om situasjonen og ikke mint - informere han om termin. Så lenge du ikke engang har fortalt han termin så er det vel ikke noe rart at han er usikker på om han virkelig er far!?? Hvias han virkelig er far og du ønsker at han skal være far, så kan du vel være åpen om det? Dette er noe du bør diskutere med han - ikke med alle andre rundt deg! Anonymous poster hash: 3f492...b01
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Men i alle dager - hvorfor har du ikke tatt en prat med han om dette? Fortalt at du vet at han snakker til felles bekjente om at han ikke er bf? På den annen side - hvorfor ønsker du ikke å gå ut med hvem som er faren til ditt barn? Anonymous poster hash: bb63c...da2 Jeg har ikke snakket med han om det, fordi jeg har hatt mye annet å fokusere på. Og han vil ikke snakke med meg. At jeg ikke har sagt til noen hvem som er bf, er fordi han ikke ville jeg skulle beholde. Og jeg følte at det ble mest riktig for å slippe å forklare hele tiden. Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Enig med nr#3,dere er jo blåste begge to! Hvor gamle kan dere være da tro?Ikke modne nok til å innse at dere begge er fryktelig umodne iallefall! Herregud,dere skal blir FORELDRE begge to, skjønner du hva dette innebærer? dere kommer for all fremtid til å ha noe med hverandre å gjøre,okke som! Ta en prat med han og finn ut en felles plan,ellers så er det det stakkars barnet deres som komme til å måtte ta støyten for to drittunger som ikke tar ansvar!! Anonymous poster hash: 195cc...441
Mamma4livet Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Men i alle dager - hvorfor har du ikke tatt en prat med han om dette? Fortalt at du vet at han snakker til felles bekjente om at han ikke er bf? På den annen side - hvorfor ønsker du ikke å gå ut med hvem som er faren til ditt barn? Anonymous poster hash: bb63c...da2 Jeg har ikke snakket med han om det, fordi jeg har hatt mye annet å fokusere på. Og han vil ikke snakke med meg. At jeg ikke har sagt til noen hvem som er bf, er fordi han ikke ville jeg skulle beholde. Og jeg følte at det ble mest riktig for å slippe å forklare hele tiden. Anonymous poster hash: a6971...dad Dersom han ikke svarer på telefon så sender du en kort melding der du informerer han om at han er barnefar, termin og at du kommer til å oppgi hans navn som far til de som måtte spørre. (Helsepersonell, venner osv. )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Dere er like "blåste" og umodne begge to! Du bør selvsagt ta initiativ til å sette deg ned å snakke med han om dette - kun dere to. Fortelle han om situasjonen og ikke mint - informere han om termin. Så lenge du ikke engang har fortalt han termin så er det vel ikke noe rart at han er usikker på om han virkelig er far!?? Hvias han virkelig er far og du ønsker at han skal være far, så kan du vel være åpen om det? Dette er noe du bør diskutere med han - ikke med alle andre rundt deg! Anonymous poster hash: 3f492...b01 Han er far, han vet det selv også. Termin dato har han fått fra felles kjente. Ikke så lett å snakke med noen som ikke vil snakke med deg. Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Går ut fra at dere er veldig unge?? Utrolig skremmende at så unge og umodne får "lov" til å bli foreldre til et lite barn. Vet du hvor stort ansvar det er?? Anonymous poster hash: 15295...88d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Går ut fra at dere er veldig unge?? Utrolig skremmende at så unge og umodne får "lov" til å bli foreldre til et lite barn. Vet du hvor stort ansvar det er?? Anonymous poster hash: 15295...88d Han har 2 fra før. Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gamle er dere? Jeg kan ikke snakke om bf, men jeg ser hva DU skriver, og må si det er skremmende at DU skal bli mor!! Anonymous poster hash: 638a6...092
Bustetroll Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Går ut fra at dere er veldig unge?? Utrolig skremmende at så unge og umodne får "lov" til å bli foreldre til et lite barn. Vet du hvor stort ansvar det er?? Anonymous poster hash: 15295...88d Det er også rart at du tror du kjenner personen ut ifra noen setninger inne på dib
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Dere er like "blåste" og umodne begge to! Du bør selvsagt ta initiativ til å sette deg ned å snakke med han om dette - kun dere to. Fortelle han om situasjonen og ikke mint - informere han om termin. Så lenge du ikke engang har fortalt han termin så er det vel ikke noe rart at han er usikker på om han virkelig er far!?? Hvias han virkelig er far og du ønsker at han skal være far, så kan du vel være åpen om det? Dette er noe du bør diskutere med han - ikke med alle andre rundt deg! Anonymous poster hash: 3f492...b01 Han er far, han vet det selv også. Termin dato har han fått fra felles kjente. Ikke så lett å snakke med noen som ikke vil snakke med deg. Anonymous poster hash: a6971...dad Det er faktisk ikke bare å "vite" han haner far. Og han får termindato fra felles kjente???? Hvis ikke han vi være voksen nok, så får i det minste du være det da. DU får ta initiativ til å møtes. Hvis han ikke vil snakke, så får du informere han skriftlig (brev, mail osv). Informer om termindato, når du skal på UL, at han blir oppgitt som far. Også informerer du om at du vil kreve en farskapstest gjennom det offentlige dersom han ikke vil ta en frivillig. Anonymous poster hash: 3f492...b01
Gjest Relegere Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Må dere gi fred! Hi er i en vanskelig situasjon, som mange andre før henne! Hun har nok sine grunner til å holde tilbake hvem bf er. Dessuten kommer det klart frem at han ikke ønsker å være i barnets liv. Det beste hun kan gjøre nå er å registrere ham som bf når barnet er født og opplyse han at han er blitt far. Så kommer saksgang med DNA test om han motstrider at han er faren. I mellomtiden skal du ta vare på deg selv (og barnet) og gjøre det du syns er best for deg. Bf kommer på banen hvis han velger det. Ikke bry deg om disse fordømmende sutrekjærringene her inne. Hvis du trenger noen å prate anonymt med, så er det bare å sende en pm. Dette kommer du til å klare fint, og du skal overse rykter osv. Du vet sannheten og det holder i bøttevis. Sender en støttende og varm klem til deg
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Han mener at han ikke er far, han vet jeg ikke har sagt noe om han til andre.. Så hvorfor skal han ta opp situasjonen med andre? Hi Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Sikkert for å beskytte seg selv. Han vet at det vil komme for en dag. Blir dette sagt til nære venner i fortrolighet, eller sier han det rundt til alle? Og hvorfor vil han ikke ha barnet? Er han allerede i et forhold, eller bare en annen type feig f** Anonymous poster hash: 7f226...7bd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Sikkert for å beskytte seg selv. Han vet at det vil komme for en dag. Blir dette sagt til nære venner i fortrolighet, eller sier han det rundt til alle? Og hvorfor vil han ikke ha barnet? Er han allerede i et forhold, eller bare en annen type feig f**Anonymous poster hash: 7f226...7bd Jeg vet ikke situasjonen der han har sagt det, men håper ikke det er i fortrolighet siden de har fortalt det til meg. Han har barn fra før, og sier han ikke vil ha fler.. Vet ikke hva en dypere grunn er. Hi Anonymous poster hash: a6971...dad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Sikkert for å beskytte seg selv. Han vet at det vil komme for en dag. Blir dette sagt til nære venner i fortrolighet, eller sier han det rundt til alle? Og hvorfor vil han ikke ha barnet? Er han allerede i et forhold, eller bare en annen type feig f**Anonymous poster hash: 7f226...7bd Jeg vet ikke situasjonen der han har sagt det, men håper ikke det er i fortrolighet siden de har fortalt det til meg. Han har barn fra før, og sier han ikke vil ha fler.. Vet ikke hva en dypere grunn er. Hi Anonymous poster hash: a6971...dad Dere to høres jo ut som DET radarparet!!! Anonymous poster hash: 638a6...092
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Har ikke dere vært sammen da? Eller var det ons? Anonymous poster hash: 7f226...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå