Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Har jeg gått i fra vettet.... Han er kanskje 23. Skal jeg bare blåse det her av meg, eller hva skal jeg gjøre? Han er drømmeprinsen... utrolig søt, intelligent, snill... Anonymous poster hash: 79071...a8a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Ta en sjans da vel! Anonymous poster hash: 816c7...fa1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 "Stefaren" min er 12 år yngre enn min mor I starten var det merkelig, men det gikk fort nok over.. Fikk oss en god latter her når jeg var på ultralyd med nr to, han kjørte meg, så jeg spurte om han ville være med inn (hadde ultralyd en gang i mnd, dette var i uke 22) han ble glad for det, og ble med.. Hun som utførte UL spurte han om han gledet seg til å bli far hahaha, tror ikke hun følte seg så stor når jeg sa han ikke var samboeren min, men sammen med moren min Han er jo bare 8 år eldre enn meg, så jeg kaller han ikke stefar, enda han på sett og vis er det, siden de er gift hehe Anonymous poster hash: 24792...9bb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Har jeg gått i fra vettet.... Han er kanskje 23. Skal jeg bare blåse det her av meg, eller hva skal jeg gjøre? Han er drømmeprinsen... utrolig søt, intelligent, snill... Anonymous poster hash: 79071...a8a Sikker på at du er 38? Kaller han for drømmeprinsen? Men når det er sagt så kan du vel ha et forhold til han selv om det mest sannsynlig ikke blir seriøst. En gutt i den alderen synes nok det er veldig spennende med voksne damer. Jeg kjenner til ei dame som tom ble samboer med en som var såpass ung, men det varte bare halvannen år så ble han rastløs og ønsket naturlignok å leve fri og som unge voksne flest. Anonymous poster hash: 96cbd...13b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er ikke sikker på noen ting... Jeg vet ikke hans alder, men tipper kanskje 23, som blir cirka 15 år yngre enn meg... Det er noe med kjemien.... Jeg vet jo ikke ennå om han er drømmeprinsen, men slik jeg kjenner ham nå og hans kvaliteter så liker jeg ham veldig godt.... Skulle selvfølgelig ønske han var litt eldre... Anonymous poster hash: 79071...a8a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Du er ikke sikker på hvor gammel han er en gang..? Anonymous poster hash: e9ba0...b4d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er ikke sikker på noen ting... Jeg vet ikke hans alder, men tipper kanskje 23, som blir cirka 15 år yngre enn meg... Det er noe med kjemien.... Jeg vet jo ikke ennå om han er drømmeprinsen, men slik jeg kjenner ham nå og hans kvaliteter så liker jeg ham veldig godt.... Skulle selvfølgelig ønske han var litt eldre... Anonymous poster hash: 79071...a8a Er du hans drømmeprinsesse da? 👼 Anonymous poster hash: ace77...6cb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Det er 15 år mellom meg og sambo. Har det fint vi Aldern er hva du gjør den til, hvertfall fram til den ene er 65 og den andre 80 Meeen den tid den sorg Anonymous poster hash: 7a9ab...bb4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Noe stort problem blir det vel ikke før man blir gammel, når du går av med pensjon har han enda 15 år igjen å jobbbe, og når han går av med pensjon og er klar for å reise på cruise er du på gamlehjemmet.... Meg jeg er selv 39 år og har virkelig ingen interesse av gutter i begynnelsen av 20 årene altså, det er altfor ungt for meg. Anonymous poster hash: b5ddd...70f
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Er ikke dette litt i tiden, da? Så vidt jeg vet har jo både J-Lo, Madonna, Sharon Stone, Eva Longoria og ikke minst Demi More (hatt) yngre menn. Det sies jo at kvinner er på sitt seksuelt beste i 30-årene og at menn når sitt høydepunkt i 20-årene, så hvorfor ikke forsyne seg av de goder livet har å by på? Det er jo så mange deilige menn der ute - og da er det jo bare å ta for seg. Kjør på, HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Har i grunnen aldri hatt noen tanker om å falle for yngre menn. (Har ikke falt meg inn). Normalt sett liker jeg menn som er eldre og ikke minst klokere enn meg..., men plutselig sa det bare bang. Rare greier... Her er det ung og smart i stedet. Mon tro hvordan dette vil gå... Han er en av få... (jeg er kjempekresen, og derfor vil jeg jo ikke helt gi slipp heller...) Og jeg er også helt elendig på sånne saker som det her... Blir superstressa og helt svett og får nærmest panikkanfall og føler trang til å å løpe vekk og avgårde bare jeg ser ham... så noe er det som skjer her... Og jeg klarer nesten ikke å prate og smalltalk er jeg udugelig på... sukk, jeg skulle ønske jeg bare bedre på det her... Anonymous poster hash: 79071...a8a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 HVordan forbindelse/bekjentskap er det mellom dere? Anonymous poster hash: 0b39f...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå