Gå til innhold

Tåpelig med all denne slankingen på nyåret!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jammen er jeg ikke en av dem som skal ned noen kilo ;)

(gikk heldigvis ikke opp i jula da..!)

Anonymous poster hash: 756b1...9f1
Gjest Sekretøsa
Skrevet

He he.tenkt å slanke meg resten av året og jeg ;-) til jeg har gått ned det jeg trenger hvertfall;-) lykke til!

Skrevet

huff ser alle disse slankekurene over allt nå etter jul, og jeg trengte absolutt å gå ned før jeg ble gravid, men nå som jeg er det så får jeg ikke gjort noe. og tviler på jeg kommer til å huske dem når jeg ikke lenger er gravid.
alle slanke tipsene og slanke kurene gir meg en sur smak i munnen, fordi jeg ikke kan være med! 

Skrevet

Ja, det er litt tåpelig. Men egentlig er det fint at svært mange har lyst/energi/motivasjon til å ønske å endre dårlige vaner når vi bikker et nytt år. :) Og det beste er at man er like opptimist hvert år selv om man har prøvd tidligere og ikke helt har lykkes sist gang. :P

Skrevet

jeg har hengt meg på jeg også...

Skal ned tre kilo, og min plane er å gå turer så og si hver dag (er hjemme i permisjon,perfekt ting å gjøre på dagtid) og slutte med alt som ikke er faste måltider. Altså spise tre måltider om dagen og ikke mellomspisinga.

så får jeg gi det en par mnd før jeg evt må inn på et treningsstudio og heller svette der...

Anonymous poster hash: c7356...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...