Gå til innhold

5:2 Dietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen prøvd denne?

Kan man drikke type Nutrilett shaker de to fastedagene? Er vel I underkant av 100 kcal I disse posene, så da kan man jo drikke 5??

Anonymous poster hash: 55ce6...efc
Skrevet

Når man er sulten går det fort utover humøret.  Dersom 5:2 dietten fører til at mor blir gretten, synes jeg man kan finne andre måter å slanke seg på.

Jeg har selv prøvd denne dietten. Prøvde den en dag ;) For meg er det mye bedre å spise sunt hver dag. Jeg spiste meg i hel etter den ene fastedagen.

Skrevet

Når man er sulten går det fort utover humøret.  Dersom 5:2 dietten fører til at mor blir gretten, synes jeg man kan finne andre måter å slanke seg på.

Jeg har selv prøvd denne dietten. Prøvde den en dag ;) For meg er det mye bedre å spise sunt hver dag. Jeg spiste meg i hel etter den ene fastedagen.

Takk for svar. Jeg har prøvd å slanke meg uten hell I 5 år nå, ved å spise sunt og magert, skeier alltid ut når jeg får tilbud om søtsaker. jeg forstår man ikke kan spise hva som helst de andre 5 dagene, men man trenger ikke være helt nazi heller. Jeg pleier å faile på det meste, så varer nok ikke lenge, men skal prøve å se. :P

Skrevet

Det kan jo hende dette er dietten for deg :)

Lykke til! :)

Skrevet

Det kan jo hende dette er dietten for deg :)

Lykke til! :)

Takk. Høres mer levlig ut enn lavkarbo og sånne ting, hadde man klart å gå ned noen kilo, så klarer jeg å holde det vedlike med trening og fornuftig kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...