Gå til innhold

Kan man melde ting anonymt til NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på for eksempel trygdesvindel.

Eller må man oppgi navn?

Anonymous poster hash: 51a66...088
Skrevet

Ja, ring de og forklar at det er anonymt tips du vil gi så blør du satt over til riktig person. Har jeg gjort. Da er det opp til nav å vurdere de nye oopplysningene, men du blir anonym

Skrevet

Ja, ring de og forklar at det er anonymt tips du vil gi så blør du satt over til riktig person. Har jeg gjort. Da er det opp til nav å vurdere de nye oopplysningene, men du blir anonym

Takk. Hadde ikke lyst til å oppgi navn. Men da kan jeg ringe.

Skrevet

Det kan du. Men det kan være vanskeligere for NAV å verifisere tipset dersom du er anonym. Kommer selvsagt an på hva tipset gjelder.

Anonymous poster hash: 701e1...343
Skrevet

Det kan du. Men det kan være vanskeligere for NAV å verifisere tipset dersom du er anonym. Kommer selvsagt an på hva tipset gjelder.

Anonymous poster hash: 701e1...343

Men hvis jeg melder noen og sier navnet mitt. Kan den jeg melder da få vite hvem som har ringt? For det vil jeg i alle fall IKKE.

Gjest Relegere
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å melde vedkommende til NAV? Hvis du først skal melde noen så syns jeg at du også skal ha ryggrad til å stå for det, ikke gjemme deg som en redd hare i buskene.

Makan til feighet skal en lete lenge etter. Regner med at du er ute etter hevn for noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...