Gå til innhold

Studentweb nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke kommer inn på studentweb idag?

Anonymous poster hash: cc5b5...b64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentweb på UiO er oppe, i hvert fall... Sikker på at du ikke bare har feil passord eller noe slikt?

Anonymous poster hash: 9ea7d...dc5
Skrevet

UIT her og slet MASSE med å komme inn. Kom inn til slutt, men mange i mitt kull kommer ikke inn

Anonymous poster hash: 6bd77...001
Skrevet

Problemer her..hint levanger.

Skrevet

Ingen problemer på uit

Anonymous poster hash: 87b5f...69a

Skrevet

Ingen problemer på uit

Anonymous poster hash: 87b5f...69a

Kanskje ikke nå, men i formiddag var det store problemer med å komme inn

Skrevet

Kom inn på pc men ikke brett og tlf...

Anonymous poster hash: d44b0...5a2

Skrevet

Uia her. Kom inn, men sååååå treigt!

Anonymous poster hash: 81eb4...4e3

Skrevet

Det er mange som skal sjekke sensur i dag, derfor har noen litt problemer. Jeg kommer inn på UiO, men de har ikke levert ut sensur der i dag, enda det står 6.1 på nettsidene til studiet.

Anonymous poster hash: 6eb8f...c03

Skrevet

Det er mange som skal sjekke sensur i dag, derfor har noen litt problemer. Jeg kommer inn på UiO, men de har ikke levert ut sensur der i dag, enda det står 6.1 på nettsidene til studiet.

Så kjipent da :(

Vi skulle få den 10.januar, men halve kullet fikk i dag. Merkelig opplegg... Jeg fikk mitt resultat :)

Skrevet

Vi skulle få den 10.januar, men halve kullet fikk i dag. Merkelig opplegg... Jeg fikk mitt resultat :)

Ganske stusselig når man har ventet hele jula og er så spent at man ikke tenker på annet :P

Skrevet

Ganske stusselig når man har ventet hele jula og er så spent at man ikke tenker på annet :P

Kjip og kjedelig følelse! All min sympati til deg!! Håper at ventingen din belønnes med en knakende god karakter :D

Skrevet

hatt problemer med hioa sitt!

Skrevet

Jeg kom inn nå, men det var syyykt tregt. Sensuren var i morgen, men karakteren kom i dag, så det er nok stor pågang! 

Anonymous poster hash: 033d4...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...