Gå til innhold

I dag har jeg startet ett nytt og bedre liv! (igjen :) )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her om dagen at jeg har levd på godterier i 6 mnd og gått ned 25 kg. Nå var det kommet til det punktet at jeg ble kvalm av mag selv når jeg satt å stappet dritt i trynet og har gledd meg i flere uker til denne dagen. Nå er det slutt. Colaen og sjokoladen er lagt på hylla og har avtale om tur i skogen i kveld. Har meldt meg på styrketrening med instruktør hver tirsdag og fast spinning hver onsdag. Skal også ha en dag med svømming i uka. I tillegg blir det gåturer og ski. Men det blir på sikt. Kosten legges om, men jeg har ingen mål om å gå ned i vekt, bare bli sunnere så jeg kommer til å spise masse, men godt. Kylling og salat, grønnsaker med dip, fruktsalat med vaniljekesam, youghurt med nøtter og honning osv osv. Namnamnam! Skal også ned å sette opp tredemølla og koste støv av skimaskinen så snart snuppa sovner. Senere blir det handletur med en lang fantastisk handleliste.

HURRA. Endelig!

(har til og med meldt meg på treningen alene - det er stort til meg å være!)

Anonymous poster hash: 69a07...d80

Skrevet

Hvordan har du klart å leve på godis i seks måneder og gå ned så mye?

Anonymous poster hash: 43d89...59b
Skrevet

Hvordan har du klart å leve på godis i seks måneder og gå ned så mye?

Anonymous poster hash: 43d89...59b

Ja, det lurer jeg også på :P

Det skal sies at jeg fikk baby for 6 mnd siden, men alikevell. Jeg har drukket uante mengder med cola, spist sjokolade, kjeks og smågodt hver dag. Potetgull inninellom og middag hver dag. Det begynte med atjeg ikke hadde matlyst etter fødsel. Hadde kun lyst på cola og sjokolade :P

Har ikke bevegd meg heller på halvannet år så det er det ikke. Er tynnere nå enn før jeg ble gravid.

Skrevet

Ikke ta det for hardt på treningsfronten til å begynne med. Sansynligvis ganske kjørt pga kostholdet. La den få litt tid til å komme seg før du presser deg for hardt. I tillegg er det fort å gå lei om du sikter for høyt. Da ender det fort med ingenting og sofaen hver dag.

Anonymous poster hash: 02a79...34f

Skrevet

Jeg kjenner også en som levde på godteri og gikk ned 20 kg. 

Skrevet

Jeg synes også du overdriver litt med treninga,fra 0-100 er aldri bra i lengden,til slutt blir alt bare dritt og så slutter du med alt ,istedet for å trene to ganger  i uka.

Anonymous poster hash: da2d6...201
Skrevet

Klar over det med trening. Derfor er det kun styrke og spinning som er fast. Tilfeldig og litt synd det ble tirsdag og onsdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...