Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #26 Skrevet 6. januar 2014 Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Som du sier, det er ikke noe å diskutere. AMMING er ikke temaet her.! Anonymous poster hash: 7bae0...a5b Det er jo trist uansett, at de ikke får morsmelk... Anonymous poster hash: aafaa...9ba
MarshOfDecay Skrevet 6. januar 2014 #27 Skrevet 6. januar 2014 Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Koselig av deg og sitte og snakke dritt om andre mennesker. Selv måtte jeg slutte å amme fordi jeg har fått brystkreft. Har ikke bryst mer. Er fortsatt amming det beste for min baby? Når noen sier de ikke har andre valg enn å bruke flaske, så er det nok en grunn til det, og det har du ikke noe med.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #28 Skrevet 6. januar 2014 Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Som du sier, det er ikke noe å diskutere. AMMING er ikke temaet her.! Anonymous poster hash: 7bae0...a5b Det er jo trist uansett, at de ikke får morsmelk... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Hvorfor er det trist? Hvilken bakgrunn har du som virker så totalt blottet for fornuft i tillegg til å fremstå som hjernevasket? Kan du forklare meg hvilke konsekvenser MME-ernærte barn vil merke? Tipper du er en sånn som tenker at så lenge barna får morsmelk så spiller det ingen rolle om mor er syk, har flerlinger, er rusavhengig eller er underernært for her skal være eneste (potensielt magre) dråpe av morsmelk drikkes koste hva det koste vil, uansett hvordan mor har det. Forøvrig, hvem sa at det ikke går an å gi morsmelk på flaske? Flaske betyr ikke nødvendigvis MME. Anonymous poster hash: fefd6...af5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #29 Skrevet 6. januar 2014 #28 her: mente "for her skal HVER eneste dråpe..." Anonymous poster hash: fefd6...af5
Sliin Skrevet 6. januar 2014 #30 Skrevet 6. januar 2014 Dr. Brown og MAM sine syned jeg er best på luft. Men går veeldig seint med dr.brown.
Sliin Skrevet 6. januar 2014 #31 Skrevet 6. januar 2014 Alle som orker å gjøre en innsats!! Kjenner jeg blir varm av sinne! Sitte å gråte med brystbetennelse og blodige nippler og en unge som ikke gaper og stritter imot i 4 uker og tap av melk. Er ikke innsats det!?! Blir folk av flaskebarn også så klapp igjen ! Mange sliter også psykisk ift amming.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #32 Skrevet 6. januar 2014 Dr. brown. - og dere som skriver at amming er best - det tror jeg de fleste vet - MEN en del har faktisk ikke sterk nok baby til dette i starten - så da er dr. brown redningen! Ett tips: De flaskene er kjempedyre - kjøp andre flasker i tillegg. Da slipper du unna med å koke bare "innleggene" i flasken og det blir mindre styr i løpet av et døgn. Lykke til! Anonymous poster hash: db917...abf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #33 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville jo gjort alt for å amme, ikke er det bare viktige næringsstoffer/ antistoffer i morsmelken, det er også viktig for mor/ barn- tilknytningen!! Anonymous poster hash: aafaa...9ba Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming. Anonymous poster hash: 7bae0...a5b Alle som orker å gjøre dn innsats, kan amme. Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp! 👼 Anonymous poster hash: aafaa...9ba NEI, ikke alle kan det. Mitt barn hadde valget mellom å ha en mor eller å bli ammet. Livsviktige medisiner som ikke er forenlig med amming. Dette har du åpenbart ikke peiling på. Brystkreft, sykdom, medisiner, det er mange grunner til det, men uansett så er det ikke din sak hva andre gjør. Anonymous poster hash: e494c...54e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #34 Skrevet 6. januar 2014 Hva er det med dere drittkjærringer som ikke kan svare på et spørsmål men må leke ammepoliti? Dårlige mennesker altså!! Dr brown er bra, du får de på de fleste apotek også, har de det ikke inne bestiller de bare til deg;-) Anonymous poster hash: caebf...637
Sjokoladebanan Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #35 Skrevet 6. januar 2014 Herlighet. Trodde ikke tråden skulle ta slik av hehe. Vel jeg har ikke melk nok desverre. Jeg mistet mye blod å måtte totalt ha 6 enheter blod. Iøpet av oppgoldet. Melkeproduksjonen dabbet helt av, og jeg klarte ikke å få den opp i nærheten av det de trengte så helsesøster anbefalte meg å gi flaske. Og hvor står det at jeg ikke ammer i det heletatt? Det er ikke svart hvitt. Det går faktisk ann å både amme og gi flaske... Amming er kjempebra, men om det skal gå på bekostning av barnas helse sø er det vel ikke så bra likevel. Men antar det er noen som er ute etter å provosere. Jeg gjør det som er det beste for barna :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #36 Skrevet 6. januar 2014 Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Som du sier, det er ikke noe å diskutere. AMMING er ikke temaet her.! Anonymous poster hash: 7bae0...a5b Det er jo trist uansett, at de ikke får morsmelk... Anonymous poster hash: aafaa...9ba Herregud så patetisk du er. Har du det virkelig så dårlig med deg selv at du må komme med slikt oppgulp som dette. Anonymous poster hash: 7988e...14d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #37 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville jo gjort alt for å amme, ikke er det bare viktige næringsstoffer/ antistoffer i morsmelken, det er også viktig for mor/ barn- tilknytningen!! Anonymous poster hash: aafaa...9ba Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming. Anonymous poster hash: 7bae0...a5b Alle som orker å gjøre dn innsats, kan amme. Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp! 👼 Anonymous poster hash: aafaa...9ba NEI, ikke alle kan det. Mitt barn hadde valget mellom å ha en mor eller å bli ammet. Livsviktige medisiner som ikke er forenlig med amming. Dette har du åpenbart ikke peiling på. Brystkreft, sykdom, medisiner, det er mange grunner til det, men uansett så er det ikke din sak hva andre gjør. Anonymous poster hash: e494c...54e Men de fleste som ikke ammer har ikke brystkreft😜 Anonymous poster hash: 84697...254
ariel <3 Skrevet 6. januar 2014 #38 Skrevet 6. januar 2014 Herlighet. Trodde ikke tråden skulle ta slik av hehe. Vel jeg har ikke melk nok desverre. Jeg mistet mye blod å måtte totalt ha 6 enheter blod. Iøpet av oppgoldet. Melkeproduksjonen dabbet helt av, og jeg klarte ikke å få den opp i nærheten av det de trengte så helsesøster anbefalte meg å gi flaske. Og hvor står det at jeg ikke ammer i det heletatt? Det er ikke svart hvitt. Det går faktisk ann å både amme og gi flaske... Amming er kjempebra, men om det skal gå på bekostning av barnas helse sø er det vel ikke så bra likevel. Men antar det er noen som er ute etter å provosere. Jeg gjør det som er det beste for barna :-) Bry deg ikke om ka de andre si, gjør som du føle bli best Flaska e ingen skam og gi og det va ikke det innlegget ditt handlet om. Eg likte dr Brown best, han fikk ikke så mye luft av de. Kjøpte de på baby care eller på apoteket. Det e dæm som har de her eg bor, sia vi ikke har så mange barneutstyr butikker her. Har ei jenta på 10 år og en gutt på 6,5 år og vente nr 3 i juni. Nr 1 va det ingen problem med og amme, amma ho t ho va 12 mnd på natta. Nr 2 fikk eg ikke til og amme og plagdes veldig, fikk kraftig brystbetennelse og fikk ikke opp melkeproduksjon igjen. Ga t slutt opp etter en lang samtale med søstera mi, jordmor og helsesøstera. Begynte med flaske t nr 2. Angre ikke på det i dag, han har ikke nåkka dårligere forhold t meg som mamma en søstera har. Så at dæm møste nærheta e bare tull. Bli og prøve og amme nr tre t sommeren, men går ikke det bli dette og et flaskebarn. Så dæm som vil får bare krittisere meg, eg gidd ikke bry meg Nei, gje flaske og føll dine følelsa Lykke til med flaskegjeinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå