Gå til innhold

Hvilken tåteflaske er den beste for å unngå luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Har avent sin, men synes de svelger så mye luft av den. Må på flaskeshopping men vil gjerne høre noen erfaringer først. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Dr Brown helt klart! Vært kjempefornøyd med de! :)

Anonymous poster hash: c2a84...986

Skrevet

Hadde nok prøvd Dr Brown ja.

Anonymous poster hash: bb4a0...1ce
Skrevet

Vi brukte Dr.Brown. Veldig fornøyd med den, eneste negative er at det er flere deler å vaske ;)

Skrevet

Pupp gir minst plager.

Anonymous poster hash: 85da8...56b

Skrevet

Medela

Anonymous poster hash: 43b6e...332

Annonse

Skrevet

Dr. Brown fungerte veldig godt for min luftsluker :laugh:

Anonymous poster hash: 9ffe7...421
Skrevet

Helt klart Dr. Brown. Ingen kan sammenligne seg med disse.

Anonymous poster hash: 3ad6e...3ec

Skrevet

Amming er best ang. luft. Flasker: Dr Brown, evt Medela sin. Bruker du Medela sin må du regne med han ikke vil ha noe pupp eller andre flasker, da denne flasken er litt annerledes mtp sugeteknikk barnet bruker (til forveksling lik å suge pupp).

Anonymous poster hash: 97b35...3e1
Skrevet

Pupp gir minst plager.

Men det er vel heller ingen tåteflaske?. Tror du at jeg velger flaske bare for moroskyld? (Og om så jeg hadde det, er det ingenting du har noe med uansett) Ja jeg er full av hormoner, men det kan faktisk være ganske sårt å få slengt at pupp er best når man desverre ikke kan amme. Men for all del jeg kan gi pupp hele dagen jeg, men er litt fint om babyene mine overlever også da ;-)

Skrevet

Pupp gir minst plager.

Er det virkelig nødvendig? Får ikke flaskemødre gjennomgå nok?

Jeg måtte (ja MÅTTE) også gi barnet flaske, er så møkkalei ammemafiaen som ikke kan holde kjeft.

Men til deg HI, brukte også Browns, ikke noen problemer:)

Stemmer forsåvidt at det er flere deler å vaske.

Anonymous poster hash: e494c...54e

Skrevet

Hvor får man kjøpt de dr brown flaskene?

Skrevet

Mam Anti-colic flaskene. Geniale!! Min baby vil KUN ta mam :)

Anonymous poster hash: b7504...96d

Annonse

Skrevet

Jeg ville jo gjort alt for å amme, ikke er det bare viktige næringsstoffer/ antistoffer i morsmelken, det er også viktig for mor/ barn- tilknytningen!! 👼

Anonymous poster hash: aafaa...9ba

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Barnas Hus, men de har dem sikkert i de fleste butikker med utstyr til baby.

Skrevet

Jeg ville jo gjort alt for å amme, ikke er det bare viktige næringsstoffer/ antistoffer i morsmelken, det er også viktig for mor/ barn- tilknytningen!! Anonymous poster hash: aafaa...9ba

Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming.

Anonymous poster hash: 7bae0...a5b

Skrevet

Jeg ville jo gjort alt for å amme, ikke er det bare viktige næringsstoffer/ antistoffer i morsmelken, det er også viktig for mor/ barn- tilknytningen!! Anonymous poster hash: aafaa...9ba

Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming.

Alle som orker å gjøre dn innsats, kan amme. Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp! 👼

Skrevet

Pupp gir minst plager.Anonymous poster hash: 85da8...56b

Men det er vel heller ingen tåteflaske?. Tror du at jeg velger flaske bare for moroskyld? (Og om så jeg hadde det, er det ingenting du har noe med uansett) Ja jeg er full av hormoner, men det kan faktisk være ganske sårt å få slengt at pupp er best når man desverre ikke kan amme. Men for all del jeg kan gi pupp hele dagen jeg, men er litt fint om babyene mine overlever også da ;-)

Drit i disse surmaga kjerringene som alltid forsøker å strø litt salt i såret eller spre litt dritt. Vedkommende kan ikke ha det så godt med seg selv :)

Skrevet

Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming.Anonymous poster hash: 7bae0...a5b

Alle som orker å gjøre dn innsats, kan amme. Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp! Anonymous poster hash: aafaa...9ba

Fritidsproblemer i dag ettersom du sitter å lirer av deg så mye bullshit?

Skrevet

Herlighet, ikke kom her med slike pretensiøse utsagn. Det er ikke bevist at mor-barn tilknytningen ødelegges ved å gi flaske. Gud bedre, for noe svada.

Anonymous poster hash: fefd6...af5

Skrevet

Bare kjøp nye mam tutter! Kan brukes på avent flaskene. Det har jeg gode erfaringer med. De drikker bedre av de!

Skrevet

Ikke alle kan amme. Tråden er faktisk ang flasker og ikke amming.Anonymous poster hash: 7bae0...a5b

Alle som orker å gjøre dn innsats, kan amme. Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp! Anonymous poster hash: aafaa...9ba

"Det er faktisk slik kvinnekroppen er bygd opp".

Det må være dagens kommentar! Er du lege, fysiolog eller anatom? Hvordan kan du vite hva den enkelte kvinnekroppen kan eller ikke? HI venter tvillinger/har fått tvillinger og da er det ikke dermed sagt at kroppen klarer å produsere nok melk.

Hilsen trillingmamma.

Anonymous poster hash: fefd6...af5

Skrevet

Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene...

Skrevet

Det et da ikke noe å diskutere, amming er uten tvil det beste for disse to små jentene... Anonymous poster hash: aafaa...9ba

Som du sier, det er ikke noe å diskutere. AMMING er ikke temaet her.!

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Barnas Hus, men de har dem sikkert i de fleste butikker med utstyr til baby.

Takk for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...