Gå til innhold

Dette kan virke litt provoserende men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt litt med på fotballfruen og dette er ikke kritikk mot henne men alle de som sender henne ting ( store kjeder som barnas hus osv) de sponser hu med det ene og andre selvfølgelig for og få flere kjøpere siden hu reklamerer for de.

Men synes dette blir så feil, penger har hu det vet de synes heler de kan sponse de som FAKTISK TRENGER dette, vi merket godt når vi kjøpe bilstol ( vi var førstegangs og hadde grei nok økonomi , Men 4500 kr merkes) men tenk på de som er enda dårligere stilt enn det .

Synes dette blir så feil, synes hu kunne gitt det videre eller noe, og at leverandører Bør tenke på de fattige og heler konsentrere seg om en eller 2 familier der en og sponse rike folk , bare en liten tanke.

Anonymous poster hash: 45d46...e9c

Skrevet

Enig!

Men de som gir tenker bare på hvordan de skal skaffe seg kunder og mer penger

Anonymous poster hash: c485b...8d8

Skrevet

Så de store selskapene skal bare dele ut alt gratis til de som ikke har god økonomi? 
Da hadde jo alle kjedene til slutt gått konkurs. De må holde seg gående. Og god reklame er beste måten å gjøre det på:) 
Du hadde gjort akkurat det samme om det var du som drev et så stort firma

Skrevet

Enig!

Men de som gir tenker bare på hvordan de skal skaffe seg kunder og mer penger

Anonymous poster hash: c485b...8d8

Hvordan ellers skal de holde det gående mener du? Uten kunder og penger?

Skrevet

Nei det var ikke det jeg dreiv, kanskje gitt et sete eller 2 i året til mødrene eller noe.

Og hadde jeg hatt mitt egent firma hadde jeg faktisk IKKE gitt til de som har råd til det nei.

Synes dette er provoserende at de skal gjøre slik og at blogger eller hvem nå de er faktisk tar i mot.

Fotballfruen ser og virker som et flott menneske men trur hu har råd til bilstol og andre ting.

Så er ikke ment som baksnakking mot henne men mer til store kjeder som ikke tenker annet en penger de tjener rått på og selge vogner, stoler osv da synes jeg de kan tenke på de som kanskje lever på fattig grensa en en som har nok penger.

hi

Skrevet

Dreiv=skrev

Skrevet

Har tenkt dette mange ganger. Er alltid rike mennesker som blir sponset. Men sånn er det bare. Og det er jo reklame og en måte på å få flere kunder.

Anonymous poster hash: ce6db...60a
Skrevet

Les innlegget skreiv en eller to bilstol/ vippestol i året.

Når de har råd og gi en til fotballfruen kan de gi en til mødrene emnet eller noe.

HI

Skrevet

Et firma har et mål og det er å tjene penger. Man kan like det eller ikke, men slik er det. Ledelsen må da ta valg som fremmer merket, og kan skape mersalg. Å gi bort utstyr til de som er synlige i media er en smart måte å fremme sine egne produkter. Å gi bort utstyr til de som er fattige er å kaste penger ut av vinduet, og det ville ikke eierne likt at ledelsen gjorde. Man kan oppleve dette som urettferdig ol, men slik er virkeligheten.

Anonymous poster hash: 022d2...aab
Skrevet

Nei det var ikke det jeg dreiv, kanskje gitt et sete eller 2 i året til mødrene eller noe.

Og hadde jeg hatt mitt egent firma hadde jeg faktisk IKKE gitt til de som har råd til det nei.

Synes dette er provoserende at de skal gjøre slik og at blogger eller hvem nå de er faktisk tar i mot.

Fotballfruen ser og virker som et flott menneske men trur hu har råd til bilstol og andre ting.

Så er ikke ment som baksnakking mot henne men mer til store kjeder som ikke tenker annet en penger de tjener rått på og selge vogner, stoler osv da synes jeg de kan tenke på de som kanskje lever på fattig grensa en en som har nok penger.

hi

Er du i det hele tatt klar over for en effektiv og utrolig billig reklame dette er for disse firmaene? Selvsagt sender de gratis ting til populære bloggere og kjente folk.

Plutselig har se skutt gullfuglen slik produsenten av den kjente Pippa-vesken gjorde det. Den het ikke Pipoa-veske før etter at de sendte henne flere slike gratis i posten for å si det slik.

Det er bare å innse det: firmaer driver med forretning førstvog fremst, ikke veldedighet. Og bei, man får ikke i nærheten av samme effekt av å gi slikt gratis til et par mødre i året. Kanskje en artikkel i en lokalavis i beste fall.

Anonymous poster hash: 05dc5...f45

Skrevet

Mødrehjemmet skulle det stå telefonen retter etter jeg har lest igjennom.

Skrevet

Tror kanskje ikke du skjønner helt konseptet med reklame?

Hva får kjedene igjen for å gi et barnesete til en ukjent mor i forhold til Fotballfrue? De driver butikk, ikke veldedighet.

Det gjelder jo all form for sponsing. Det er en gode man opparbeider seg ved å være dyktig i det man gjør.

Og for fotballfrue er nok de sponsede tingene en del av lønnen siden hun ikke har en ordinær jobb med fast inntekt hver mnd.

Skrevet

Ser den har ikke noe problem med det , men da Bør de som har råd selv faktisk gi det videre eller noe synes jeg.

Synes bare dette er trist vet at de blir gjort overalt, hadde nok kjøpt der hvis de hadde gitt til de som trenger det mer en at hu bruker den osv

Skrevet

Jo jeg vet hva reklame er dette var bare en tanke fra meg, synes det er trist at det er slik de holder på.

Skrevet

De store kjedene gir jo også faktisk bort vel mye mer enn til kjente bloggere. Via konkurranser, julekalendere osv.

Skrevet

Saken er at hun sansynlig vis betaler godt for tingene. Hun betaler ved å markedsføre produktene. Etter min mening selger hun seg alt for billig. Jeg skulle hatt mye bedre betalt om jeg skulle utlevert meg og ungene mine på den måten.

Anonymous poster hash: f8c5d...7cf

Skrevet

Saken er at hun sansynlig vis betaler godt for tingene. Hun betaler ved å markedsføre produktene. Etter min mening selger hun seg alt for billig. Jeg skulle hatt mye bedre betalt om jeg skulle utlevert meg og ungene mine på den måten.

Hun tjener oppmot 100.000 i mnd, så tror hun har det ganske greit jeg

Skrevet

Og for å svare på overskriften din, nei, det er ikke provoserende, men nesten litt sjarmerende naivt.

Skrevet

hi

Men hvis hun gir det vidre, vil hun jo heller ikke bli sponset.

Hun blir sponset for å BRUKE tingene i hverdagen. Vise de frem på bloggen som sitt eget.

Ikke for å skrive: Nå har jeg fått sponset en bilstol, er det noen trengende mødre der ute som vil ha den, fordi jeg vil heller kjøpe min egen".

Skrevet

Det de gjør er reklame. Det du ønsker er veldedighet. To forskjellige ting.

Skrevet

Saken er at hun sansynlig vis betaler godt for tingene. Hun betaler ved å markedsføre produktene. Etter min mening selger hun seg alt for billig. Jeg skulle hatt mye bedre betalt om jeg skulle utlevert meg og ungene mine på den måten.Anonymous poster hash: f8c5d...7cf

Jeg aner ikke hva hun tjener, men det hadde likevel ikke vært verdt det for meg. Spesielt å utsette ungene for noe sånt skulle jeg hatt veldig mye bedre betalt.

Skrevet

Saken er at hun sansynlig vis betaler godt for tingene. Hun betaler ved å markedsføre produktene. Etter min mening selger hun seg alt for billig. Jeg skulle hatt mye bedre betalt om jeg skulle utlevert meg og ungene mine på den måten.Anonymous poster hash: f8c5d...7cf

Jeg aner ikke hva hun tjener, men det hadde likevel ikke vært verdt det for meg. Spesielt å utsette ungene for noe sånt skulle jeg hatt veldig mye bedre betalt.

Hva er det hun utsetter ungen for? Bilder på nett der man så vidt får se barnet?

Skrevet

Kjære hi, dette er markedsføring. De driver ikke veldedighet ser du.. Det koster penger å få barn, det vet vi alle. Har du ikke råd får du vente til du kan;-) idealistisk tankegang da, hadde vært fint om de bare delte ut;-))

Anonymous poster hash: ce932...fe2

Skrevet

hi

Er du i det hele tatt klar over for en effektiv og utrolig billig reklame dette er for disse firmaene? Selvsagt sender de gratis ting til populære bloggere og kjente folk.

Plutselig har se skutt gullfuglen slik produsenten av den kjente Pippa-vesken gjorde det. Den het ikke Pipoa-veske før etter at de sendte henne flere slike gratis i posten for å si det slik.

Det er bare å innse det: firmaer driver med forretning førstvog fremst, ikke veldedighet. Og bei, man får ikke i nærheten av samme effekt av å gi slikt gratis til et par mødre i året. Kanskje en artikkel i en lokalavis i beste fall.

Anonymous poster hash: 05dc5...f45

Her er min Pippa!!

Hadde nok ikke brukt 3500kr på den, hadde en fattig alenemor reklamert for den nei...

Anonymous poster hash: c630a...c61

post-42-68063_thumb.jpg

Skrevet

Jeg ser at dere ser bak linjene og det beklager jeg.

Min mor hadde tre jobber for og forsørge oss unga når hennes mann bare dro.

Ser jo at man kanskje må Være der før man ser grunnen for at jeg skrev det jeg skrev.

Hadde likt de kjendisene bedre at de gjorde slik jeg sa at de heler kunne donert de vekk.

Men mye vil ha mer!!!

Bare delte noen av mine tanker at jeg synes faktisk at det er feil og sponse de som har mye det var alt jeg vil si.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...