Gå til innhold

Nå har jeg blitt skikkelig patetisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trebarnsmor her. Tre babyer som har vært urolige, hatt vanskelig for å sove, mye kveldsurolighet, mye byssing, masse nattevåk etc. Er i siste babytid nå og ser SÅ frem til å bli ferdig med dette styret.

Men så har dumme meg begynt å lese bloggen til en hvis fotballfrue etter utallige tråder her. Og nå tar jeg meg selv i å sitte og være sjalu og misunnelig og faktisk litt nedbrutt av et menneske jeg ikke kjenner.

Hun blogger den babytiden jeg alltid har drømt om: rolig unge, sover masse og overalt, legger seg allerede tidlig på kvelden, sover godt på natta og enkel å ha med å gjøre. Og jeg blir bitter og sjalu og skulle ønske at det var meg og gråter av det jeg leser.

Hvor patetisk kan man bli, og hvorfor fortsetter jeg å gå inn og lese. Klarer ikke å slutte....

Anonymous poster hash: e7218...cd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst??

Du vet at hun kun legger ut det perfekte, det fine, det gode og det søte? Tror ikke at hun også har sine mørke dage, at hun fjerter sure fiser så det river i æva, at ungen nekter å sove, at ungen har mageknip, at hun krangler med gubben, har en dårlig hårdag osv.

Anonymous poster hash: 3989e...b7b
Skrevet

Fotballfrue har en fin blogg , men jeg tror nok ikke alt er like lyserosa som hun fremstiller det i bloggen sin.

Husk at hun har ett varemerke hun opprettholder ett image . Jeg er sikker på at hun nok har sine netter med baby som hyler, gulper osv. Hun velger nok bare ikke å blogge om det.

Ikke bruk tiden din på å være sjalu på ett image eller ett varemerke.

Om du leser mer i bloggen hennes har hun en veldig feelgood blogg,

Det finnes ikke ett menneske på jord som har ett perfekt liv , ett perfekt forhold eller hvor hver dag er god.

Skrevet

Du bør ikke tro på det hun deler offentlig, hvor mange hadde orket å lese oppdateringer som: "3 timer med søvn, lykkerus! Lille brøleren min klarte å sove 3(!) timer i strekk".. Eller "Vel, du vet du er mamma når lille gulper deg i ansiktet, hvorfor ikke, hun er jo nusselig." Eller "Den fordømte ammingen! Hvorfor kunne man ikke bli forberedt på hvor vanskelig dette skulle bli? Gråter av frustrasjon her, og eneste løsning vi er er MME"

Nei, trøst deg med at de aller fleste har opplev det samme som deg.

Anonymous poster hash: 44fc6...aab
Skrevet

Huff det er jo det jeg vet. Men allikevel så klarer jeg ikke å la være. Sitter nesten og ønsker at den søte lillebabyen hennes skal få kolikk eller noe, så patetisk er jeg. Ønske den lille skjønne vondt og tenke sånne slemme ting om en søt dame jeg ikke en gang kjenner. 

Nå skal sies at jeg har fem måneder uten mer enn to timers søvn og en unge som nekter å sove på dagtid bak meg. I natt sov jeg vel tre timer samlet....

Skulle bare ønske jeg også fikk oppleve en slik lykke og ro som enkelte får i sine permisjoner....

HI

Anonymous poster hash: e7218...cd0
Skrevet

IKKE tro på alt du ser og leser!

Og kanskje hun er heldig på den fronten, så kan det være andre ting som vi ikke vet noe om som hun er uheldig med!

Alle har sitt å stri med!!!!

Anonymous poster hash: 5ae0b...3dc

Skrevet

Dt er faktisk mulig å ha en baby som sover hele natten, aldri gråter og trives overalt. Slik var jenta mi og hun er fortsatt slik som 3-åring. Jeg har aldri hatt ei eneste våkenatt, ingen problemer med magevondt elle gulping. Mao så er det fullt mulig at fotballfruen har fått et barn likt som mitt. Når det er sagt så betyr ikke et enkelt barn at alt er rosenrødt.

Anonymous poster hash: 2140f...e45
Skrevet

Dette kan sammenlignes med hva jeg gjør når jeg føler meg lubben/halvfeit/blubben;da ser jeg på bilder av megavakre og veltrenede fotomodeller og blir skikkelig misunnelig og skulle ønske det var meg...Er ikke DET patetisk så vet ikke jeg!!

JEGmå tenke slik at disse modellenelever av kroppen sin,det er deres verktøy,så de må slite fro å hele tiden være på topp, trene masse,spise sunnt og lite og oft´re mye for å se sånn ut.

DU må tenke at denne frua av en fotball også lever av bloggen sin,detet er hennes varemerke,jobben hennes. Hadde hun lagt ut bilder av bilringer, mig macer,støv og et rotete hår,så hadde mange slutta å lese bloggen hennes,fordi vi vil drømme oss bort i det perfekte (noe som ikke finnes)

INGENTING i verden er bare bra og perfekt.

Du skal slutte å tenke i disse baner,og heller tenke på at du har fått barn, du kan bli gravid.Ikke alle som kan det!og denne babytiden varer ikke evig...

Lykke til,vi får begge ta oss litt i ørene! ^_^

Anonymous poster hash: 7d101...5ae
Skrevet

Dette kan sammenlignes med hva jeg gjør når jeg føler meg lubben/halvfeit/blubben;da ser jeg på bilder av megavakre og veltrenede fotomodeller og blir skikkelig misunnelig og skulle ønske det var meg...Er ikke DET patetisk så vet ikke jeg!!

JEGmå tenke slik at disse modellenelever av kroppen sin,det er deres verktøy,så de må slite fro å hele tiden være på topp, trene masse,spise sunnt og lite og oft´re mye for å se sånn ut.

DU må tenke at denne frua av en fotball også lever av bloggen sin,detet er hennes varemerke,jobben hennes. Hadde hun lagt ut bilder av bilringer, mig macer,støv og et rotete hår,så hadde mange slutta å lese bloggen hennes,fordi vi vil drømme oss bort i det perfekte (noe som ikke finnes)

INGENTING i verden er bare bra og perfekt.

Du skal slutte å tenke i disse baner,og heller tenke på at du har fått barn, du kan bli gravid.Ikke alle som kan det!og denne babytiden varer ikke evig...

Lykke til,vi får begge ta oss litt i ørene! ^_^

Beklager alle skrivefeilene,går litt fort i svingene til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...