Gå til innhold

Stort behov for å lufte alt jeg har opplevd gjennom livet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortalt en del tidligere, men dere vet langt ifra hele sannheten. Har ikke opplevd mye traumatisk, men veldig mye av det jeg har fått gjennomgå i barndommen min er helt galt. Har opplevd svikt fra begge foreldre og svikt fra systemet. Det er dumt at jeg går inn i det nye året med disse tankene, at jeg tar med fortiden i et nytt år, men det er lettere sagt enn gjort å la alt gå. However, etter utblåsning(er) pleier slike ting å gnage mindre, så det prøver jeg på nå.

En svært egoistisk tanke av meg, men jeg plopper bare ut med det og håper på positiv respons. Jeg lurer på om du kan hjelpe meg med denne utblåsningen? Får jeg lov til å sende deg en PM hvor jeg forteller om ting fra barndommen som plager meg? I så fall, send en PM til meg. Du kan gjerne svare med ting som gnager deg, jeg er ikke spesielt flink til å trøste, men er villig til å prøve.

Krever forresten ingenting. Vil forbli anonym og det er helt greit at du også er det.

Jeg er forresten en alenemor på 22 år, student og arbeidstaker.

Håper på å få din hjelp!

Skrevet

Hvorfor ikke snakke med en terapeut, det må være bedre for deg en å skride et brev til en fremmed?

Anonymous poster hash: 8620f...be4
Skrevet

Det er vel individuelt hva som hjelper for folk....

Anonymous poster hash: e22de...e8e
Skrevet

Kjære deg.

Om du føler behov for å tømme deg, må du gjerne gjøre det til meg. Jeg har fungert som "psykolog" for flere av mine venninner som har hatt problemer.

Jeg er den folk kommer til fordi de vet jeg er til å stole på og fordi jeg ikke dømmer.

Har ikke problemer selv, så jeg trenger ikke å tømme meg til deg.

Bare send PM om du føler behov for det. :-)

Skrevet

Tusen takk Tired mama og bustetroll:) PM sendes når jeg er ferdig med dagens gjøremål, setter stor pris på det forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...