Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Har informert moren til et barn og hun ba meg om og reise til helvete og passe mine egne saker!! Anonymous poster hash: 2d1b8...489
DaTuMa Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hadde mitt barn plaget noen andre og je hadde visst det ville jeg selvfølgelig gjort noe med det!
Skylander Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig ville jeg ha gjort noe med det, netthets er vel straffbart også!?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig ville jeg forsøkt å gjøre noe med det hvis jeg viste at mitt barn drev med sånt, men jeg ville ikke tatt det som en selvfølge at den historien jeg fikk fortalt på telefonen var hele sannheten. Jeg ville forsøkt å få flere versjoner og sjekket litt før jeg trakk konklusjoner. Anonymous poster hash: 9fa2e...9bd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Sendte jo moren kopi av det jeg har tatt screenshots på mobilen så jo det er tilfelle, men litt sært og be meg reise til helvete eller?? Anonymous poster hash: 2d1b8...489
BareMas Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Sendte jo moren kopi av det jeg har tatt screenshots på mobilen så jo det er tilfelle, men litt sært og be meg reise til helvete eller?? Anonymous poster hash: 2d1b8...489 Tror de fleste, litt oppegående, foreldre ville slått ned på slik oppførsel, så dette ser ut som et klassisk tilfelle av "eplet faller ikke langt fra stammen". Hva med å snakke med skolen, slik at de kan ta en runde med hvor alvorlig dette er?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Sendte jo moren kopi av det jeg har tatt screenshots på mobilen så jo det er tilfelle, men litt sært og be meg reise til helvete eller?? Anonymous poster hash: 2d1b8...489 Jeg ville jo tatt det du sa seriøst. Jeg mente bare at jeg ville forsøkt å finne ut mer om bakgrunnen mm før jeg gjorde noe annet. Du skulle vært temlig ufin i telefonen før jeg hadde bedt deg dra til helvete, noe jeg regner med at du ikke var. Anonymous poster hash: 9fa2e...9bd
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Dessverre er det foreldre der ute som ikke bryr seg, som regel er de jo lik som sitt barn (barna lærer en del av det hjemme dessverre) Her er vi i en situasjon med ei jente på 14 år som kjefter ut og kaller opp folk hun ikke kjenner.. Når man tar det opp med henne, så ler hun av det, når man tar det opp med moren, får man sarkastisk holdning og hån tilbake.. Jupps, det er skremmende at slikt forekommer. Her hadde det blitt månelyst om ungene hadde gjort noe slikt
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Akkurat det der har jeg nulltoleranse for, så det hadde blitt huskestue uten sidestykke her. Hvis denne moren ikke gir seg til tross for fremlagt dokumentasjon, hadde jeg gitt henne en siste sjanse der neste steg er barnevern/politianmeldelse. Anonymous poster hash: e8af0...166
Tired mama Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig hadde jeg tatt affære! Enhver oppegående forelder hadde vel gjort det!
*SommerFrisk* Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Huff HI. Det er forhåpentligvis få av de du beskriver der. Jeg hadde selvfølgelig ønsket å vite OG jeg hadde såklart gjort noe med det. Om jeg så måtte sittet på ungene mime i ukevis for å få dem til å forstå! Hadde ALDRI gitt meg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 er jo som regel en grunn til at barna blir som de blir........................ Anonymous poster hash: 4ba40...6e5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Og der har du forklaringa på barnets oppførsel Her er det nulltoleranse på slikt og konsekvensen ville vært inndragelse av pc og mobil (kunne fått en gammel tlf hvor man kun kan ringe og tekste, men uten internett) Anonymous poster hash: 61017...067
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 selvfølgelig. vil aldri la det passere om barna mine gjør slikt, ei heller annen form for mobbing. ser det som jobb som forelder å gjøre det jeg kan for at barna mine skal.vokse opp til å bli skikkelige folk. Anonymous poster hash: 0f714...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå