Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hei! Jeg har hyppige migreneanfall og planlegger graviditet. Noen her som vet om det er trygt for fosteret om jeg tar imigran/sumpatriptan ved evt. migreneanfall? Setter stor pris på respons Anonymous poster hash: c3fb3...042
LillePunk Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg aner ikke selv, men pleier ikke det å stå i det vedlegget man får med pillene? Om det er trygt for gravide eller ikke
Somewhere over the rainbow... Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg opplevde å være migrenefri under mine graviditeter :-)
bare1til Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har i alle fall fått forbud fra det under mine svangerskap.
EM86 Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg fikk heller ikke lov til å ta mine da jeg gill gravid sist.. Hadde et kraftig anfall i slutten av uke 10, men etter det var jeg fri til guttungen hadde passert halvannet år
Tante_Esel Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 hilser på fra 2.tri Migrenemedisiner er fyfy under graviditet for min del BLæ!!! har migreneanfall opptill flere i uka nå som jeg er gravid... alle jeg snakker med gniiiir inn at de var migrenefri under svangerskapet... :/ Bra for dem, men dritt for meg hehe... lykke til mange er tydligvis heldige... jeg satser på at migrena mirakuløst forsvinner etter fødsel jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå