Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Mini vil helst ha kroppskontakt hele tiden og har nå sluttet å sove uten puppen i munn. Kan ikke lirke meg fri, da våkner mini og må kobles på igjen. Holder på å bli gal!!! Hvordan få mini til å sove selv? Tar ikke sutt eller kos, sover litt i vogn om den er i bevegelse. Anonymous poster hash: feb47...830
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er barnet ditt? Skal innrømme at gutten min nektet å sovne uten pupp frem til han var over året og vi måtte la han overnatte hos besteforeldre et par dager for at han skulle begynne å venne seg til å sovne uten pupp. Han tok hintet og det gikk veldig greit etter det Er barnet ditt liten ennå så kanskje skaff deg en slynge å bære mini i, ellers er det å legge seg ned med mini og lirke puppen vekk litt etter litt mens h*n sover. Det var det jeg måtte gjøre og skal innrømme at det tok tid og var temmelig frustert selv siden jeg var den eneste som kunne legge han. Anonymous poster hash: 5dce5...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå