ett til! Skrevet 6. januar 2014 #1 Del Skrevet 6. januar 2014 Jenta mi har endelig begynt å tolerere klumper,så nå spises brødskive med stor iver! Til nå har jeg tatt på leverpostei,men kanskje det blir litt kjedelig i lengden? Kjenner jeg kvier meg litt for makrell i tomat og kaviar,det stinker sånn..!men må man så må man... Hun er 7,5 mnd Hva har dere på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 6. januar 2014 #2 Del Skrevet 6. januar 2014 Vi brukte leverpostei, smøreost, prim, syltetøy.. Igrunn alt som var smørbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Del Skrevet 6. januar 2014 Er det ikke ganske mye salt i brød, leverpostei, makrell osv? Anonymous poster hash: c83a6...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2014 Er det ikke ganske mye salt i brød, leverpostei, makrell osv? Anonymous poster hash: c83a6...21b Ikke i det hjemmelaga brødet mitt er det ikke mye salt. Noe salt blir det jo naturligvis om de skal ha noe på brødskiva i det hele tatt...bortsett fra syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 6. januar 2014 #5 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er jo relativt begrensete mengder de får i seg av pålegget, og i brød er det jo ikke store mengder salt. Dessuten trenger vi litt salt for å overleve så det går nok bra med både en brødskive og tre ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NR2ihus Skrevet 6. januar 2014 #6 Del Skrevet 6. januar 2014 har bare prøvd leverpostei hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 7. januar 2014 #7 Del Skrevet 7. januar 2014 Leverpostei, skinkeost, prim, makrell i tomat. Most banan og annen fruktmos går jo også an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2014 #8 Del Skrevet 7. januar 2014 Då eldste var så lita dyppa eg brødbitane i fruktmos. Går sikkert an å spre det som pålegg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 13. januar 2014 #9 Del Skrevet 13. januar 2014 Vi har bare prøvd leverpostei og skinkeost...men ser ut som vi må gå videre, merker hun er lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 14. januar 2014 #10 Del Skrevet 14. januar 2014 Har veldig lyst til å prøve brød igjen, men sist gang brøt han seg veldig. Han har ikke tenner enda, men de to foran nede er på tur frem nå. Kanskje prøve å dyppe i fruktmos her også Høres lurt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 14. januar 2014 Har veldig lyst til å prøve brød igjen, men sist gang brøt han seg veldig. Han har ikke tenner enda, men de to foran nede er på tur frem nå. Kanskje prøve å dyppe i fruktmos her også Høres lurt ut Ingen av mine barn hadde tenner før de var nærmere året,men de spiste brød fra ca 7 mnd likevel.Tennene hjelper ikke så mye tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 14. januar 2014 #12 Del Skrevet 14. januar 2014 Har veldig lyst til å prøve brød igjen, men sist gang brøt han seg veldig. Han har ikke tenner enda, men de to foran nede er på tur frem nå. Kanskje prøve å dyppe i fruktmos her også Høres lurt ut Ingen av mine barn hadde tenner før de var nærmere året,men de spiste brød fra ca 7 mnd likevel.Tennene hjelper ikke så mye tror jeg Når jeg tenker meg om, så hadde ikke datteren min det heller når jeg introduserte brød for henne Prøvde noen biter etter at jeg skrev dette innlegget, og da tok han 7 små biter, men så brøt han seg veldig, og da ga jeg meg. Hønemor Men da er vi i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 14. januar 2014 #13 Del Skrevet 14. januar 2014 Jenta mi har endelig begynt å tolerere klumper,så nå spises brødskive med stor iver! Til nå har jeg tatt på leverpostei,men kanskje det blir litt kjedelig i lengden? Kjenner jeg kvier meg litt for makrell i tomat og kaviar,det stinker sånn..!men må man så må man... Hun er 7,5 mnd Hva har dere på brødskiva? leverpostei, makrell, kaviar (to siste er hun super glad i) hjemmelagd syltetøy, prim, skinkeost, servelat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 14. januar 2014 #14 Del Skrevet 14. januar 2014 De tygger uten tenner 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå