Gå til innhold

Hva har dere på brødskiva til deres små?

ett til!

Anbefalte innlegg

Jenta mi har endelig begynt å tolerere klumper,så nå spises brødskive med stor iver! Til nå har jeg tatt på leverpostei,men kanskje det blir litt kjedelig i lengden?

Kjenner jeg kvier meg litt for makrell i tomat og kaviar,det stinker sånn..!men må man så må man...

Hun er 7,5 mnd

Hva har dere på brødskiva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke ganske mye salt i brød, leverpostei, makrell osv? 

Anonymous poster hash: c83a6...21b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske mye salt i brød, leverpostei, makrell osv? 

Anonymous poster hash: c83a6...21b

Ikke i det hjemmelaga brødet mitt er det ikke mye salt. Noe salt blir det jo naturligvis om de skal ha noe på brødskiva i det hele tatt...bortsett fra syltetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo relativt begrensete mengder de får i seg av pålegget, og i brød er det jo ikke store mengder salt. Dessuten trenger vi litt salt for å overleve så det går nok bra med både en brødskive og tre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig lyst til å prøve brød igjen, men sist gang brøt han seg veldig. Han har ikke tenner enda, men de to foran nede er på tur frem nå. Kanskje prøve å dyppe i fruktmos her også :) Høres lurt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å prøve brød igjen, men sist gang brøt han seg veldig. Han har ikke tenner enda, men de to foran nede er på tur frem nå. Kanskje prøve å dyppe i fruktmos her også :) Høres lurt ut :)

Ingen av mine barn hadde tenner før de var nærmere året,men de spiste brød fra ca 7 mnd likevel.Tennene hjelper ikke så mye tror jeg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine barn hadde tenner før de var nærmere året,men de spiste brød fra ca 7 mnd likevel.Tennene hjelper ikke så mye tror jeg ^_^

Når jeg tenker meg om, så hadde ikke datteren min det heller når jeg introduserte brød for henne ;) Prøvde noen biter etter at jeg skrev dette innlegget, og da tok han 7 små biter, men så brøt han seg veldig, og da ga jeg meg. Hønemor :P Men da er vi i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har endelig begynt å tolerere klumper,så nå spises brødskive med stor iver! Til nå har jeg tatt på leverpostei,men kanskje det blir litt kjedelig i lengden?

Kjenner jeg kvier meg litt for makrell i tomat og kaviar,det stinker sånn..!men må man så må man...

Hun er 7,5 mnd

Hva har dere på brødskiva?

leverpostei, makrell, kaviar (to siste er hun super glad i) hjemmelagd syltetøy, prim, skinkeost, servelat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...