Gå til innhold

Medisiner på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan reglene er for å bestille medisiner på nett?

Og noen som har kjennskap til www.eurodrugstore.eu ?

Tror dere det er trygt å bestille derfra?

(Trenger medisin som de ikke selger på apoteket her lenger, og har godkjenning av legen. ;)

Anonymous poster hash: 20f51...f84

Skrevet

Hør med legen. Hvis de ikke selger de her kan det være en grunn for det. Finnes det ikke noen alternativer som en kan få på resept? Jeg har selv ønsket å få naproxen som stikkpiller, men det finnes ikke i norge, så da ble alternativet noe som heter viamo. Iriterende når en ikke får de medisinene en ønsker.

Anonymous poster hash: e17c6...865
Skrevet

Det er forbudt å importere legemidler til landet, tollvesenet og politiet har kjempefokus på det og straffen er hard.

Anonymous poster hash: d3c0f...d6e

Skrevet

Jeg ville aldri bestilt medisiner på nettet, med mindre jeg fikk navnet på siden i hånden av legen som sa jeg skulle ta det. Du vet aldri hvor god siden er, hvor de har medisinene sine fra, eller hvilken kvalitetskontroll de har. 

Hvis apoteket ikke selger det kan de stort sett bestille det opp til deg. Hvis det ikke er markedsført i Norge finnes det måter rundt det og, men det er legejobb.

Anonymous poster hash: 59576...a89
Skrevet

Det er ikke noe big deal, men tenkte å høre tilfelle noen visste.

Jeg dropper å bestille og venter heller til apoteket får inn medisinen igjen. Tar ett par mnd, eller får ringe rundt å høre med apotekene i nærmeste storby.. Er nok ett av apotekene som har, men da hadde jeg unngått en laang kjøretur :)

Ordner seg, men jeg dropper nett...

Anonymous poster hash: 20f51...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...