Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Skjønner ikke hva som har skjedd. Har aldri hatt noe problem med å sove, kan sovne på bussen og overalt. Det har hendt noen ganger, ja, men ytterst sjeldent. Nå, derimot har jeg i en ukes tid ikke klart å sovne om kvelden/natta. I natt lå jeg våken til 03.30 og vrei på meg. Kl. 05 våknet minstemann, og selv om han sovnet igjen klarte ikke jeg å sove. Nå sitter jeg her, kjempetrøtt, etter kun 1,5 times søvn. Jeg er vant til lite søvn etter 6 år med baby, barn med søvnvansker, intensive studier og jobb ved siden av, men det siste halve året har det roet seg veldig og jeg har fått sovet vesentlig mer. Det har ikke vært noe problem inntil nå. Er det noen der ute som har noen gode råd? Jeg tenkte å prøve å gå en kveldstur før jeg legger meg, kanskje drikke noe varmt? Begynner å bli slitsomt dette her. Anonymous poster hash: b89ff...3e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Du har kanskje snudd døgnrytmen i jula? Noe som bekymrer deg? Fast leggetid, roe ned før du legger deg. Trening er lurt, men ikke hard trening rett før du skal sove. Anonymous poster hash: 23c46...463
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 White noise! Anonymous poster hash: b9718...2bd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Imovane! I love it Anonymous poster hash: 22b91...390
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Du har kanskje snudd døgnrytmen i jula? Noe som bekymrer deg? Fast leggetid, roe ned før du legger deg. Trening er lurt, men ikke hard trening rett før du skal sove. Anonymous poster hash: 23c46...463 Har sovet mer enn jeg pleier i jula, men ikke snudd døgnet. Det rare er at jeg ikke hadde problem med å sove i romjula, og da sov jeg mer enn jeg gjør nå. Noe bekymrer meg ja, men ikke noe som jeg ikke har bekymret meg over de siste årene. Jeg får prøve litt trening/gårtur før jeg tar kvelden og se om det hjelper. Takk for svar! Anonymous poster hash: b89ff...3e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Glovarm dusj rett før du legger deg, les bok på senga Anonymous poster hash: 2aa27...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Gravid?? Anonymous poster hash: 8b3ae...b1b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Gravid?? Anonymous poster hash: 8b3ae...b1b Nei, gravid er jeg ikke. Dusj og bok er notert. HI. Anonymous poster hash: b89ff...3e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Strekk deg så godt du kan og gjesp samtidig høøøyt 3 ganger etter hverandre, innenfor 30 min før du legger deg (kan gjøres mens du ligger i senga også), funker superdupert! Anonymous poster hash: 5353c...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå