Gå til innhold

Gaaah, på tide å hoppe av kaffevogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fast morgenrituale er en kopp kaffe før jobb. Og tar gjerne en kopp eller tre i løpet av dagen også. Men pokker heller, jeg tåler ikke koffein lenger. 

Tom morgenkaffekopp står foran meg, og her sitter jeg i sofaen og dirrer. Og den koppen var i tillegg 50% melk. Har måttet tynne ut kaffen noe voldsomt for å ikke bli helt spinnvill, samt at jeg har gått ned til kun én kopp om dagen. Likevel, ser ut til at jeg må gå over på koffeinfri 100% nå. Blæ.

Buhu. Dumme kroppen. 

Skrevet

Kan jeg da bare aller ydmykest få tipse deg om følgende: Koffeinfri kaffe! Den hvite coop-kaffen er god! Det samme er evergood sin koffeinfrie. Så sparer du de fantastiske snopekoppene med kaffe til en sjelden anledning og drikker koffeinfri ellers. Nada problem.Det er slettes ikke blæ. (Og ta det fra meg, en svoren "Jeg elsker min malabar  og vil helst male bønnene selv-dame)

Skrevet

God trøst å få det, og ikke minst godt skussmål for koffeinfritt! Må vel bare innse sine begrensninger og heller ha en liten pose med frysetørket koffeinfri i veska hver gang man skal på besøk ;) 

Har en nespressomaskin som er så god om morgenen, får sånne fine evergoodkapsler som passer til den. Kanskje jeg kan ha et håp om å finne de også i koffeinfri?? 

Skrevet

Hadde det vært så vel ;) Ville vært ellevill om nr 2 endelig var på vei etter ørten måneder prøving. Men er nok generelt bare ganske så sensitiv, og i noen perioder slår det ut på koffeintoleransen. Andre ganger kan jeg ta meg et par kopper espresso og slukne på sofaen. Jeg er ikke det minste snål ser du. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...