Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 En bekjent av meg fortalte at hun dro ut sin egen hormonspiral, og at det var veldig enkelt å gjøre det. Noen her som har gjort det samme? Synes det høres sprøtt ut 😜 Anonymous poster hash: 07225...8de
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Den kan jo falle ut av seg selv også, ikke alltid den sitter så godt.... Ville ikke dratt den ut selv da, du risikerer å skrape deg opp inni der, infeksjoner og annen dritt. Anonymous poster hash: c8848...6f1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 MIn fastlege sa da jeg spurte at "Hvis man var et skikkelig grepa kvinnfolk, kunne man dra den ut selv". Jeg var definitivt ikke noe slikt "kvinnfolk" og gikk til fastlegen da jeg skulle ta den ut. Hadde aldri, aldri turt å gjøre det selv, men ut i fra hva legen min sa, går det altså an. Anonymous poster hash: bcf6c...be0
Jippipippi Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Om du kommer til er det bare å dra forsiktig i trådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå