Gå til innhold

Det er fanden så lite glamorøst å være på "tjukka"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig når magan er så oppblåst at den ser mer ut som uke 30 i uke 9!

Jeg har ikke ord nesten fior hvor flau jeg ble da jeg våkna midt i svarte natta av et brak, lå bare heeeeelt stille og håpte at " noen" ikke hadde hørt noe, men det kom et tørt: Den der kunne ha vekt de døde! Før "noen" brøt ut i latterkrampe... Jeg sovet omsider igjen etter den verste skammen hadde gitt seg.

Men, ikke nok med det! En knapp time senere våknet jeg igjen, da var blæra tilsynelatende full igjen, ned og ordne det, opp og legge seg igjen, passe lei. Da var mannen så frekk å syte over at det var da voldsomt til uro da!!

Jeg hadde mest lyst til å hoppe på fyren, og da ikke på den snille måten, men for å kvele ham!! Jeg gjorde han oppmersom på at dette her er hans " feil" så da får han jaggu leve med det, holde kjeft og hoppe når jeg sier hopp!!!

Skrevet

Huff, ugl@ - det er så mye som følger med... men takk for at du deler for det er god underholdning ;)

Skrevet

Mannen klage?? Det er jo hans feil! Det er iallefall ikke noe du har spist, for å si det sånn!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Oppe ikke mindre enn seks ganger i natt. Og ikke natt før klokken tre, det betyr sammenlagt 2 timer eller noe, er jo ikke mulig å sovne igjen etter hver tissetur. Mannen kan holde kjeft, ellers kan han vekkes hver time til tvungen dotur og diverse andre ubehag i vente, så han kan føle på det.

Skrevet

All sympati Ugla. Neste gang så slipper du en lydløs men luktbar en. Da kan det hende du får soverommet for deg selv.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Huff, ugl@ - det er så mye som følger med... men takk for at du deler for det er god underholdning ;)

What she said  :fnise:

Skrevet

Her fikk mannen pent bygge om syrommet mitt til gjesterom og flytte inn der. Nei, jeg tuller ikke. Søvn er alt for viktig til å tulle med. ;) Og nei, det er ikke mye glamorøst med graviditet. Jeg er 30 uker i dag og gleder meg bare til å bli ferdig. Veldig lei nå! :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Kan jeg skylde på overnattingsgjester om jeg fiser?

Skrevet

Kan jeg skylde på overnattingsgjester om jeg fiser?

Staten sin feil, Erna må gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...