minion Skrevet 9. januar 2014 #77 Skrevet 9. januar 2014 Tror pappaen hadde vært aller mest ivrig, hehe. Så ja, jeg melder meg på !
<3 Legoland <3 Skrevet 10. januar 2014 #78 Skrevet 10. januar 2014 I samarbeid med Lego Duplo har vi nå gitt bort gaver siden begynnelsen av desember. Vi gir nå bort den siste pakken, nemlig en monstertruck. Om du vil være med i trekningen må du legge igjen noen ord her i tråden. For å variere litt på konkurranseformen, trekker vi denne gangen en tilfeldig vinner blant dem som legger igjen noen ord i tråden. Vinneren trekkes mandag 13.01. Must med monstertruck Alle bilentusiaster trenger sin egen monstertruck. Dette settet fra LEGO Technic gjør dette mulig, selv om du ikke har plass til en i garasjen. Med denne detaljrike modellen kan du sitte i flere timer og bygge din egen avanserte og allsidige monstertruck. For de som er ekstra interessert i det som befinner seg under panseret, finnes det også et motorsett som tilleggsutstyr. Verdien på premien er 399,- Å såååå knaidi den var Ja, takk :-)
Jeena Skrevet 10. januar 2014 #79 Skrevet 10. januar 2014 Jeg vil også gjerne være med på trekningen av monstertrucken
Shoosh! Skrevet 11. januar 2014 #81 Skrevet 11. januar 2014 Åh! Denne ville storebror på 10, samt lillesøster-turbo på 5 elsket! For ikke å snakke om far i huset, som forøvrig er 37 men aldri helt voksen. :-)
Super-woman Skrevet 11. januar 2014 #82 Skrevet 11. januar 2014 vært fin til gutten min den :-D han elsker lego å biler ikke minst ;-)
Jojo x3 Skrevet 11. januar 2014 #83 Skrevet 11. januar 2014 To gutter her i huset deler gjerne på en monstertruck!!!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 11. januar 2014 #85 Skrevet 11. januar 2014 I samarbeid med Lego Duplo har vi nå gitt bort gaver siden begynnelsen av desember. Vi gir nå bort den siste pakken, nemlig en monstertruck. Om du vil være med i trekningen må du legge igjen noen ord her i tråden. For å variere litt på konkurranseformen, trekker vi denne gangen en tilfeldig vinner blant dem som legger igjen noen ord i tråden. Vinneren trekkes mandag 13.01. Must med monstertruck Alle bilentusiaster trenger sin egen monstertruck. Dette settet fra LEGO Technic gjør dette mulig, selv om du ikke har plass til en i garasjen. Med denne detaljrike modellen kan du sitte i flere timer og bygge din egen avanserte og allsidige monstertruck. For de som er ekstra interessert i det som befinner seg under panseret, finnes det også et motorsett som tilleggsutstyr. Verdien på premien er 399,- Oi, oi, OI! Denne hadde vært morro å gitt til min lille Legoentusiast :-)))
Gjest MMJ Skrevet 12. januar 2014 #86 Skrevet 12. januar 2014 I samarbeid med Lego Duplo har vi nå gitt bort gaver siden begynnelsen av desember. Vi gir nå bort den siste pakken, nemlig en monstertruck. Om du vil være med i trekningen må du legge igjen noen ord her i tråden. For å variere litt på konkurranseformen, trekker vi denne gangen en tilfeldig vinner blant dem som legger igjen noen ord i tråden. Vinneren trekkes mandag 13.01. Must med monstertruck Alle bilentusiaster trenger sin egen monstertruck. Dette settet fra LEGO Technic gjør dette mulig, selv om du ikke har plass til en i garasjen. Med denne detaljrike modellen kan du sitte i flere timer og bygge din egen avanserte og allsidige monstertruck. For de som er ekstra interessert i det som befinner seg under panseret, finnes det også et motorsett som tilleggsutstyr. Verdien på premien er 399,- I samarbeid med Lego Duplo har vi nå gitt bort gaver siden begynnelsen av desember. Vi gir nå bort den siste pakken, nemlig en monstertruck. Om du vil være med i trekningen må du legge igjen noen ord her i tråden. For å variere litt på konkurranseformen, trekker vi denne gangen en tilfeldig vinner blant dem som legger igjen noen ord i tråden. Vinneren trekkes mandag 13.01. Must med monstertruck Alle bilentusiaster trenger sin egen monstertruck. Dette settet fra LEGO Technic gjør dette mulig, selv om du ikke har plass til en i garasjen. Med denne detaljrike modellen kan du sitte i flere timer og bygge din egen avanserte og allsidige monstertruck. For de som er ekstra interessert i det som befinner seg under panseret, finnes det også et motorsett som tilleggsutstyr. Verdien på premien er 399,- Oi! Hiver meg på denne Har en liten pod som hadde blitt glad for denne jeg og!
Vera prøver Skrevet 13. januar 2014 #89 Skrevet 13. januar 2014 Ja takk. Har 3 gutter i alderen 1 til 12 år så de ville satt pris på en slik kul monstertruck.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 13. januar 2014 #91 Skrevet 13. januar 2014 Hadde blitt kjempeglad om jeg vant denne til gutten min
sur klut Skrevet 13. januar 2014 #92 Skrevet 13. januar 2014 Om vi bare hadde vært så heldige å få en monstertruck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå