Gå til innhold

Vi har trukket vinneren av monstertrucken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg kjenner både en mann, tre gutter og ei jente som hadde storkost seg med denne! En slik sto faktisk på jentungens gaveliste til jul uten at hun fikk.. Krysse fingre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten pjokk som kan sitte og bygge LEGO i timesvis. Om han hadde forgudet denne? Ubetinget ja.

..denne lille karen bor sammen med mor og søster, så han trenger å få bekreftet 'mannen' i seg. For eksempel gjennom en supertøff monstertruck!  :tommelopp:

Skrevet

Ja takk :) En i huset som ville blitt veldig glad for den :)

Skrevet

Ååh ønsker meg denne til min lille elskling!

Skrevet

Ja takk, veldig gjerne :D

Anonymous poster hash: b82fc...5a4

Skrevet

Vi er to jenter og en mann i familien, hadde vært superstas med noe annet enn dukker å leke med for jenta:)

Skrevet

jeg har noen ganske så mye yngre brødre på 5 og 10 år som ville elsket denne gaven. alt de ønsker seg om dagen er lego eller monstertruck. PERFEKT kombinasjon! De fortjener dette. 

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Min gutt er veldig interessert i lego technic, hadde vært stas for ham å få det! Han er også veldig glad i monstertrucker, har vært på monstertruckshow i fjor og koste seg max der :)

Skrevet

Har en bokfrelst gutt på 3 som hadde tatt helt av om han hadde fått noe sånt. Men med min vinnerflaks, så blir det ikke meg..:)

Anonymous poster hash: edf7e...a11

Gjest ________
Skrevet

Fireåringen

Min hadde

Totalt digget

Denne bilen!!

Wow !! Hilsen guttemamma

Skrevet

Hadde gledet både pappaen og ungene:)

Skrevet

Det er altfor få monstertrucker i heimen :)

Skrevet

Jeg (og barna) vil også ha!

Skrevet

"Noen ord" :)

Anonymous poster hash: b0129...736

Skrevet

Ja takk min gutt vil gjerne ha den :)

Skrevet

Har en lien gutt som hadde blitt overlykkelig om han hadde fått en monstertruck! Lego og biler er livet!

Skrevet

Store og små her i huset hadde danset av glede for den der! Guttene mine elsker sånt og de trenger begge en bonus etter året som har vært :)

Skrevet

Hei,

Guttene våre hadde elsket denne!

Skrevet

Gutten min på 5 hadde elsket denne :-) pappan og for den del ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...