Gå til innhold

Søskenbrett til fireåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 2 og eldste rekker å fylle fire før neste kommer. Vi kommer til å gå til og fra barnehagen og det tar 30 minutter en vei, en time hvis hun skal gå selv. Bør jeg kjøpe søskenbrett?

Anonymous poster hash: 3b5c6...917

Skrevet

Jeg hadde gjort det. Min fireåring hadde i alle fall streiket på å gå så langt hver dag..(Han kan gå laaaangt på tur med bhg, men med oss er det ikke alltid så lett å få til..) Måtte nok ha hvilt seg på søskenbrettet innimellom, i alle fall.

Vi har søskenbrett til vår vogn. Nå bruker vi det ikke så mye, da, siden vi må kjøre til bhg, men kjekt å ha på bytur og slikt. Nå vil jeg jo at han skal gå mest mulig, og det gjør han jo, men når han blir veldig sliten eller streiker pga et eller annet er det jo kjekt å få han med seg på en grei måte :)

Skrevet

Det var lang barnehagevei. I de årstidene det passer, ville jeg latt fireåringen sykle/sparkesykle. Nå passer det jo ikke helt med nyfødt i sykkelvogn, ellers ville jeg foreslått at dere syklet sammen.

Ingen mulighet for bil eller buss til barnehagen? Er litt krøkkete å trille med søskensete såpass langt.

Anonymous poster hash: 77c8b...f8f

Skrevet

Hvordan kommer dere dere til barnehagen nå, da?

Anonymous poster hash: 77c8b...f8f

Skrevet

Jeg ville syntes at én tur med unngått krise fordi den slitne fireåringen ikke ville gå selv var verd investeringen i søskenbrett, så jeg ville ikke vært i tvil i din situasjon. Bare vær obs på at søskenbrett er vanskelig å bruke om det er mye snø, men da kan du kanskje bruke akebrett i stedet for?

Anonymous poster hash: c5619...e05

Skrevet

Jeg skal ha søskenbrett til min på 4 av samme grunn.

Han kan gå, men siden jeg "tvinger gjennom" gåtur til barnehagen så får han stå litt når han ikke gidder mer.

Har ikke prøvd det enda, men tror det er en grei løsning.

Anonymous poster hash: f7431...de8

Skrevet

Vi kjøpte ståbrett da storebror var nesten 3 år, og det ble faktisk brukt i 3 år. Ville absolutt kjøpt det, lureste vi har kjøpt :)

Anonymous poster hash: c932e...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...