Gå til innhold

Kan legen gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prøve og gå ned 10 kg spes på magen kan legen skrive ut noe slanke greier evt har prøvd det meste og er lei at det ikke funker :(

Anonymous poster hash: 75c74...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 018ee...fc1

Skrevet

De Gjør det I USA, trenger noe som bare Gjør at jeg får et kickstart liksom,

Er så lei av og ikke komme noen videre.

Skrevet

Tror ikke du får noe ved kun 10 kilo overvekt.

Anonymous poster hash: 5b0ba...87c

Skrevet

Du må gradvis legge om livsstilen din, det er ikke sikkert det er så mye som skal til?

Hvordan spiser og trener du i dag?

Mannen min gikk ned 15kg i fjor ved nettopp en gradvis omlegging av livsstil ved å endre matvaner samt starte å trene. Han spiser seg ikke lenger så stappmett og spiser sunnere, mer grønnsaker.

Han har også blitt mye gladere av dette.

Anonymous poster hash: 2a1e5...3ec
Skrevet

Nei.

Men de pillene de selger reseptfritt på apoteket har dokumentert virkning, det er tre typer av dem, en som binder fettet i maten, en som binder karbohydratene og en som er apetittdempende, så velger du den som passer ditt spisemønster best.

Den som binder karbohydrater regulerer også blodsukkeret så man ikke har det samme behovet for småspising mellom måltidene...

http://www.xlsmedical.com/site/nb/xlsmedical/karboblokker

Anonymous poster hash: 70018...3a7
Skrevet

Nei.

Men de pillene de selger reseptfritt på apoteket har dokumentert virkning, det er tre typer av dem, en som binder fettet i maten, en som binder karbohydratene og en som er apetittdempende, så velger du den som passer ditt spisemønster best.

Den som binder karbohydrater regulerer også blodsukkeret så man ikke har det samme behovet for småspising mellom måltidene...

Kan man kombinere dem?

Anonymous poster hash: 6200c...0d3

Skrevet

Tar Nokia til frokost ( aldri vært glad I frokost så denne hjelper) knekkebrød til lunsj, middag, eter mye grønnsaker og salat inntil maten,

Blitt lite trim i jula men det skal bli lettere nå når unga på skolen.

Snop er det slutt på nå, skal begynne på trim med ei venninne.

Skrevet

Nei.

Kan man kombinere dem?

Det vet jeg ikke, spør på apoteket kanskje...

Skrevet

Unnskyld meg, men dette er ren sløvskap. Hvis du har prøvd å gå ned i vekt uten å klare det, har du ikke gjort det rett. Piller, shaker og måltidserstattere kommer ikke til å gjøre noe godt i det lange løp når du ikke klarer å legge om kostholdet.

Sunn mat i riktig mengde og trening er det eneste som gjelder for et varig resultat. Ta tak, gjør det ordentlig, så skal du se du får resultater. Bonusen må jo være at du med trening og riktig mat ikke bare blir slankere, men også strammere.

Skrevet

Sund mat eter jeg faktisk dette med Nokia Gjør forde at jeg må våkne litt Før jeg eter og den hjelper meg til å få i meg litt mat på den morgen, trene kunne jeg gjorde mer det er jeg enig men latt er jeg ikke ,og sunt eter jeg faktisk, det er lite junkfood, vi har fire barn og vil at de eter sunt så det Gjør vi.de får ikke noe nugatti eller slikt.

Men kan sikkert ete litt mindre til middag ikke bli stappmett slik jeg blir det var et godt tips.

Skrevet

Du bør også tenke på hva du drikker.

Kutte ut jus, biola med frukt etc, f.eks drikke mer vann, grønn te.

Og jeg som trodde Nokia var en mobiltelefon, ikke særlig god å spise til frokost :-)

Anonymous poster hash: 2a1e5...3ec
Skrevet

Nei.

Kan man kombinere dem?

Ja, det kan du, men de er dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...