Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har allerede fått innvilget søknaden om studielån. Det står at det mangler bekreftelse fra lærerstedet, derfor har jeg ikke fått penger enda. Jeg starter på studiet i morgen og regner med at lærerstedet gir beskjed da om at jeg har begynt. Når kan jeg da forvente pengene? Går selvfølgelig an å sende mail til Lånekassen, men det tar jo alltid flere dager før man får svar der, så hører her først, i tilfelle noen har erfaring. Anonymous poster hash: 0b13f...b06
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Har du registrert studiet, meldt deg opp til eksamen og betalt terminavgift? Anonymous poster hash: 9fe39...bfb
Gjest Gullguttene Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Har du meldt deg opp til fag og betalt semesteravgiften?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Nei, ikke betalt noe foreløpig. Må kanskje gjøre det først? Og skal ikke melde meg opp til fag eller eksamen. Dette er et nettstudie. HI Anonymous poster hash: 0b13f...b06
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Du må nok betale semesteravgift før du kan få noe fra lånekassen Anonymous poster hash: f5e72...4f5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Om du må betrale noe semesteravgift eller lignende må du gjøre det og er det kun bekreftelse fra lærestedet de mangler så kommer pengene når det er ok. Du kan sjekke på Lånekassen hva som mangler og når alt har grønne kryss, du har signert gjeldsbrevet og de har riktig kontonummer kommer pengene ganske fort inn på konto Anonymous poster hash: f2a1a...2a2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Du må betale semesteravgiften først og sørge for at du er meldt opp til fag og eventuell eksamen. Når skolen har fått pengene så bekrefter de at du er student til Lånekassen, også får du pengene på konto i løpet av noen dager. Anonymous poster hash: d00d4...b99
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Nei, man må ikke betale semesteravgift. jeg fikk studielånet i forrige uke Anonymous poster hash: 81687...fcf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Hva studerer du? Nei, man må ikke betale semesteravgift. jeg fikk studielånet i forrige uke Anonymous poster hash: 81687...fcf Anonymous poster hash: d00d4...b99
klishe89 Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Vi må godkjenne studieplan og betale semesteravgift for å få pengene.
*Smiley* Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Kommer vel 15 .Da pleier jeg å få utbetalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå