Gå til innhold

Nybegynner på ebay,hva bør jeg vite?hvordan handle der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?er så dårlig i engelsk.

Anonymous poster hash: 9f227...7ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg inn i gruppa <3 Ebay ebay Ebay <3 på facebook. Der får du vite alt du trenger, samt tips til hva du kan kjøpe.

Skrevet

Jeg trykker alltid på "free shipping" på siden i alle fall. DUmt å gjøre et kupp til 40 kr når frakten er 150. 
Også se alltid etter de som er markert med "top rated seller". Da er du "garantert" å få riktig vare hjem uten npe tullerusk.

Skrevet

Skaff deg paypal om du ikke har det. Gjør betalingene mer sikker. Husk at du må betale moms på alt over 200kr, når du bestiller fra utlandet..

Anonymous poster hash: ef20b...cd3
Skrevet

Paypal hva er det?hvordan ordner jeg det?takk :)

Anonymous poster hash: 9f227...7ec

Skrevet

www.paypal.no

De fleste som selger på ebay nå tar kun paypal så det er like greit å ordne før du begynner med ebay. 

Paypal er en mellomledd som sikrer kunden og forhandleren slik at skulle det oppstå noe feil så er det enkelt for den som klager å få refundert pengene osv. Paypal kan kobles direkt til bankkontoen din evnt at det sendes ut en sjekk fra paypal til banken din som tar cirka en uke. Man kan lagre penger på din paypal konto slik at man ikke får mer gebyrer enn nødvendig og man kan lett overføre pengene fra paypal kontoen til din egen konto i banken. Har sjeldent overført penger fra kontoen min til paypal, for man får ikke renter for pengene som er der, men bruker man paypal mye så kan det lønne seg å la pengene være der.  

Anonymous poster hash: b37bb...71a
Skrevet

Får du ikke varene innen 40 dager etter betaling må du åpne sak hos ebay. Og etter noen hundre kjøp har jeg aldri trengt det.

Jeg er ikke fan av facebook da man ikke får være annonym. Så jeg foreslår ebay gruppen på kvinneguide forumet. Uten dem ville ekg ikke følt meg trygg. Den ligger under økonomi. Der snakker vi og linker vi til ting vi har kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...