Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Folkeuniversitetet tilbyr utdanningen uten opptakskrav, men fagbrevet kan ikke tas før etter 5 års praksis. Praksisen er vel normalt betalt, og jeg antar at man får jobb etter ferdig utdanning selv om praksisen ikke er ferdig? Tenker at med fagprøven er det høyere lønn, det er vel eneste forskjellen? Og 5 års praksis, betyr vel 5 år på heltid? Mange her som kan dette? Jeg ønsker jo å gjøre ferdig utdanningen og konsentrere meg helt om den, evt før jeg starter med jobb innen dette yrket. Anonymous poster hash: 1b27b...68e
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Der eg jobbar får ingen meir enn helgestilling fast utan å ha utdanning og autorisasjon. Mange av vikarane kjem opp i 50-75% arbeid i månaden, men då ved å gå ekstravakter ved sjukdom og vakanse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Min erfarign er at det ikke lønner seg å ta teroen lang tid før du kan avlegge fagprøven. Tar du teorien lenge før, er erfaringen at du aldri kommer til å avlegge fagprøven....... bedre å ta alt i "samme slengen". det ebste er å gå opp til fagprøven så snart du har avlagt teorien. Anonymous poster hash: bf361...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå