Gå til innhold

Jeg skjønner ikke at folk betaler 200-300 kroner for mobildeksel i telebutikker når man

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan kjøpe samme deksel til max 30 kroner på ebay? I tillegg kan man få flere ulike deksler til mobilen sin for det samme som man betaler i en butikk!

Anonymous poster hash: 09a49...9a5
Skrevet

Du ser bedre hva du kjøper når du handler i butikk og du får snakke med et ekte menneske. I tillegg får du varen med en gang.

Anonymous poster hash: 3b490...66c

Skrevet

Her er min grunn:

Når eg kjøper mobil til fleire lappar og berre skal ha eitt deksel fram til neste telefonkjøp betalar eg heller 199 kr enn å sette meg inn i korleis ebay funkar (manglar interresse for avansert nettshopping, sjølv om eg gjerne nyttar nettbutikkar).

Skrevet

Ikke alle som støtter slavearbeid og barnearbeid kanskje?

Jeg kjøper forøvrig bare på ebay :P

Anonymous poster hash: 9a204...153
Skrevet

Ikke jeg heller...

Sønnen min trengte en ny hdmi-kabel, og ville ha en på 5 meter. Går du på Elkjøp e.l. koster de minst et par hundre kroner, fra Ebay betalte vi 31 kroner inkl frakt.

Anonymous poster hash: f28aa...a85
Skrevet

Ikke alle som støtter slavearbeid og barnearbeid kanskje?

Jeg kjøper forøvrig bare på ebay :P

Veldig mye av de varene vi kjøper direkte fra Ebay kommer fra de samme fabrikkene som norske importører henter de fra. Når vi bestiller direkte fra østen slipper vi minst 2-3 mellomledd som også skal tjene penger.

Anonymous poster hash: f28aa...a85

Skrevet

Fordi man har råd til det og ikke gidder å vente på at noe skal komme i posten.

Anonymous poster hash: 5b9ea...d7e
Skrevet

En annen ting er jo at folk ser ut til å ha oppdaget markedet, på selge/kjøpe-sider på face og på finn.no florerer det med deksler, ladekabler, phonewallets osv til "billige" høystbydende over 50 kr eller så, og folk går bananas og betaler gjerne 2-300 for en rosa iPhone kabel. Morsomt da å vite at samme kabel er bestilt på eBay, 5 i pakken for under 30 kroner inkludert frakt. Ser jo faktisk potensialet for en ekstrajobb der når sant skal sies. 

Skrevet

En annen ting er jo at folk ser ut til å ha oppdaget markedet, på selge/kjøpe-sider på face og på finn.no florerer det med deksler, ladekabler, phonewallets osv til "billige" høystbydende over 50 kr eller så, og folk går bananas og betaler gjerne 2-300 for en rosa iPhone kabel. Morsomt da å vite at samme kabel er bestilt på eBay, 5 i pakken for under 30 kroner inkludert frakt. Ser jo faktisk potensialet for en ekstrajobb der når sant skal sies. 

Jeg har tjent litt penger selv på sånt. Men det går ikke nå lenger, for mange som vet at det er billigere på ebay ;)

Skrevet

Kjøpte et utrolig fint deksel til iphone på Ebay , betalte 16 kr ;) koste her : 199,-

HDMI kabel 5 meter hvit, betalte 50 kr. Her tror jeg det er mellom 200 og 300.

Ebay er fantastisk :D

Anonymous poster hash: 5cd10...a4a

Skrevet

Kjøpte et utrolig fint deksel til iphone på Ebay , betalte 16 kr ;) koste her : 199,-

HDMI kabel 5 meter hvit, betalte 50 kr. Her tror jeg det er mellom 200 og 300.

Ebay er fantastisk :D

Elektriske artikler hadde jeg ikke kjøpt billig på ebay, det har vært flere tilfeller hvor slikt faktisk har tatt fyr!

Skrevet

Har også tjent på å selge deksel til iphone :)

16 kr inkl frakt - solgte dem for 100 :) tjente endel på den handelen via Facebook grupper :D

Skrevet

Jeg har kjøpt Apple sin original slimfit veske/deksel. Kostet rett over 300,- Men kan ikke sammenlignes med de billige kina dekslene. Denne er i skinn og passer helt perfekt.

Anonymous poster hash: 25973...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...