Gå til innhold

I dag starter 5:2 dietten... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig motivert og bra innstilt. Gikk på Grete roede før graviditeten. Nå tre år etter er d på tide å ta grep igjen. Gått ned 5kg siden i høst, nå skal vi videre:)

Flere som starter i dag?

Anonymous poster hash: a494a...3a6

Skrevet

Jeg startet på lavkarbo rett før jul jeg. Tenkte at dersom jeg klarer meg gjennom jula så klarer jeg hele dette året også :D Unntakene i jula er at jeg har spist det jeg har fått servert borte, uansett lavkarbo eller ikke.

Anonymous poster hash: f9a7c...07b
Skrevet

Jeg er på "spise mindre, sunt og trene" dietten. Har gått ned 38 kilo siden mai.

Anonymous poster hash: bc268...09d

Skrevet

Er veldig motivert og bra innstilt. Gikk på Grete roede før graviditeten. Nå tre år etter er d på tide å ta grep igjen. Gått ned 5kg siden i høst, nå skal vi videre:)

Flere som starter i dag?

Hva spiser du da? Jeg spiser lite mange dager uten å gå ned i vekt jeg hmmm, ikke 5:2 dietten med vilje da. Hvordan setter man sammenmaten for at det skal ha noen virkning?

Anonymous poster hash: 86686...221

Skrevet

Idag starter jeg med "sunn fornuft" :P Bevege meg mer, spise sunnere, null brus og godt i ukene.. Så får vi se hva resultatet blir litt slutt :)

Anonymous poster hash: 343ff...480
Skrevet

Juleferien er definitivt over her også.

Jeg er helt avhengig av et stabilt blodsukker for å fungere da, så jeg velger å spise litt mindre hver dag fremfor å ha to dager i uken hvor jeg spiser veldig lite.

Skal ned 10-15 kg.

Anonymous poster hash: 64aa7...20b
Skrevet

Spiser 13000kcal 5 dager i uken og 500kcal to dager i uken. Følger Grete roede fem dager og faster to dager:) skal prøve og se om det funker :)

Veier 63kg og er 163cm, så ikke veldig stor. Vil ned siste kg og få større fokus på sunnere kost :)

Skrevet

Jeg lurer veldig på hva man spiser de dagene man bare skal ha 500 kalorier.

Kan du gi noen eksempler på hva og hvor mye man spiser i løpet av de dagen?

Anonymous poster hash: c937d...ddb
Skrevet

Spiser regelmessig gjennom dagen. Knekkebrød , rugsprø m magert pålegg til frokost. Så har jeg grønnsaker, tåler veldig lite men rå brokkoli tåler jeeg agurk og paprika. I tilfelle suget setter inn. Så drikker jeg mye vann. I verste fall litt fin light saft. Salat med en anelse kylling i til middag eller ørret med salat. Tar sånn ca, må måle opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...