Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Er veldig motivert og bra innstilt. Gikk på Grete roede før graviditeten. Nå tre år etter er d på tide å ta grep igjen. Gått ned 5kg siden i høst, nå skal vi videre:) Flere som starter i dag? Anonymous poster hash: a494a...3a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg startet på lavkarbo rett før jul jeg. Tenkte at dersom jeg klarer meg gjennom jula så klarer jeg hele dette året også Unntakene i jula er at jeg har spist det jeg har fått servert borte, uansett lavkarbo eller ikke. Anonymous poster hash: f9a7c...07b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er på "spise mindre, sunt og trene" dietten. Har gått ned 38 kilo siden mai. Anonymous poster hash: bc268...09d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Er veldig motivert og bra innstilt. Gikk på Grete roede før graviditeten. Nå tre år etter er d på tide å ta grep igjen. Gått ned 5kg siden i høst, nå skal vi videre:) Flere som starter i dag? Anonymous poster hash: a494a...3a6 Hva spiser du da? Jeg spiser lite mange dager uten å gå ned i vekt jeg hmmm, ikke 5:2 dietten med vilje da. Hvordan setter man sammenmaten for at det skal ha noen virkning? Anonymous poster hash: 86686...221
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Idag starter jeg med "sunn fornuft" Bevege meg mer, spise sunnere, null brus og godt i ukene.. Så får vi se hva resultatet blir litt slutt Anonymous poster hash: 343ff...480
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Juleferien er definitivt over her også. Jeg er helt avhengig av et stabilt blodsukker for å fungere da, så jeg velger å spise litt mindre hver dag fremfor å ha to dager i uken hvor jeg spiser veldig lite. Skal ned 10-15 kg. Anonymous poster hash: 64aa7...20b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Spiser 13000kcal 5 dager i uken og 500kcal to dager i uken. Følger Grete roede fem dager og faster to dager:) skal prøve og se om det funker Veier 63kg og er 163cm, så ikke veldig stor. Vil ned siste kg og få større fokus på sunnere kost Anonymous poster hash: a494a...3a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Jeg lurer veldig på hva man spiser de dagene man bare skal ha 500 kalorier. Kan du gi noen eksempler på hva og hvor mye man spiser i løpet av de dagen? Anonymous poster hash: c937d...ddb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Spiser regelmessig gjennom dagen. Knekkebrød , rugsprø m magert pålegg til frokost. Så har jeg grønnsaker, tåler veldig lite men rå brokkoli tåler jeeg agurk og paprika. I tilfelle suget setter inn. Så drikker jeg mye vann. I verste fall litt fin light saft. Salat med en anelse kylling i til middag eller ørret med salat. Tar sånn ca, må måle opp Anonymous poster hash: a494a...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå