Gå til innhold

Elektrisk støt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mildt sakt forbanna på mannfolk som ikke gjør ting riktig.

En vi kjenner har en tendens til å gjøre ting veldig "fort og gæli" å han har av en eller annen grun fjernet en stikkontakt i gangen sin med å bare klippe av ledningen der den kommer ut, som tilfeldigvis er rett ved en lysbryter.

I går greide jeg da å komme borti den ledningen som står ut å få støt.

Tanken på att det var elektrisitet jeg fikk i hånda slo meg ikke først fordi det er jo ikke akkurat sån att folk med litt vett lar ledninger stå ut av veggen. Men da jeg skjønte att det var det som hadde skjedd ble jeg litt redd får baby i magen, jeg er 24 uker å kjenner tydelig spark, men er redd får hjerte og hjerne, kan baby ha tatt skade? Skal selvfølgelig kontakte lege, men hvis legen som legevakten svarer att sålenge det er liv å kjenne er det ikke fare, burde jeg kreve ul?

Anonymous poster hash: e5341...a53

Skrevet

Om det er noen skade finner du ut av når du har født. For øvrig, selv jeg skjønner at man må ha tape på de for å hindre kortslutning og støt. :P

Anonymous poster hash: 2c0ba...9ef
Skrevet

Elektrikere skal alltid inn til legesjekk og få målt hjerterytmen etter strøm gjennom kroppen. Det kan bli hjerterytmeforstyrrelser og det skal sjekkes. Du burde ringt legen umiddelbart.

Anonymous poster hash: 18be6...923

Skrevet

Var søndag å ingen legekontor oppe så ringte legevakten, men de gadd ikke ta meg inn til skjekk engang siden jeg fortsatt kjente godt med spark...

Anonymous poster hash: e5341...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...