Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har en kjøkkenskuff som jeg har alle flasker i. Blir bare kaos og korker og flasker ligger hulter til bulter... Synes drikkeflasker tar stor plass men samtidig må en jo ha noen flasker også med noen aktive gutter i hus som tar med seg vannflasker hit og dit. Tenker å finne et annet lurt sted for å oppbevare disse men vet ikke hvor. Så derfor lurer jeg på hvor dere oppbevarer ungenes drikkeflasker? Anonymous poster hash: f2e83...612
Nettie+jentungen Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Har de i en skuff på kjøkkenet, setter på alle deler igjen etter vask. Da er det bare å røske til seg en når man trenger
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Min står ilag med glassene. Og setter korken på med en gang. Anonymous poster hash: 2f26b...3ba
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Her er alltid en på stua fylt med vann og den andre i oppvaskmaskina. (Ett barn, to flasker, så har vel ikke helt den samme problemstillingen.) Anonymous poster hash: abc9e...9e2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Men får dere flaskene helt tørre inni før dere setter på korken? Syns det er ekkelt med det vannet som evt blir liggende inni flasken og ikke tørker på grunn av at korken er på? Anonymous poster hash: f2e83...612
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 De står enten i kjøleskapet med vann i eller i langskapet med kjøkkenmaskinen..
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Men får dere flaskene helt tørre inni før dere setter på korken? Syns det er ekkelt med det vannet som evt blir liggende inni flasken og ikke tørker på grunn av at korken er på? Anonymous poster hash: f2e83...612 Let dei tørke etter vask før dei blir lagt på plass.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Har fire barn som har 2-3 flasker hver i tillegg til at jeg og mannen også har noen flasker, det blir noen flasker det De står på en hylle i høyskapet med alle deler skrudd sammen, når jeg tar de ut av oppvaskmaskinen har de en mellomstasjon på kjøkkenbenken hvor de lufttørker skikkelig før jeg skrur de sammen og setter de i skapet. Anonymous poster hash: ba9d9...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå