Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Vi fikk barn nr 2 før jul. Har et fra før på 2. Kjennet at jeg ikke maktet mannen mer, føler følelsene er vekk. Syna han er slitsom å irriterende. Ville heller vært alene enn den drittkjeften hans fra jeg står opp til jeg går å legger meg.. Jeg vet ikke mer hva jeg vil:( men går jeg blir det et helvete uten like. Problemet er at jeg føler munnen habs å det som kommer ut kjører meg i kjelleren hele tia.. Han klager alltid å aldri er noe godt nok... Søker vel bare råd. Kan vel ikke være meninga å skal være så sliten av kjæresten sin??? Syns han et mer krevende enn enn 2 åring i trassalder og en nyfødt baby på en gang... Offf!! Utblåsing! Anonymous poster hash: 4d8e2...bbd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Skal ikke være lett... Jeg aner ikke jeg... Gresset er ikke grønnere på andre siden?? Jeg har aldri bodd med noen så vet ikke Anonymous poster hash: 15024...311
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Kanskje han er sliten også? Småbarnstiden er slitsom! Prat sammen, og fortell hva dere trenger av den andre parten. Eventuelt skaff hjelp. Anonymous poster hash: 72492...39c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Er ikke dette veldig vanlige følelser etter en fødsel? Mangel på nærhet og intimitet, og grenser som er litt strukket? Veldig mange parforhold ryker det første året etter fødsel pga dette. Anonymous poster hash: a1b04...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå