Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Dette året har hele familien vaksiner oss. Skal bli spennende å se om vi slipper unna. Til nå har vi ikke hatt noe ting her i huset. Det har nok ingenting med vaksina å gjøre, men deilig alikevel. Første høsten siden vi fikk barn at ingen har hatt så mye som en forkjølelse. Anonymous poster hash: ff192...c73
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Du sier at hele familien ble vaksinert,vet du hvor små de kan være for å ta det sprøyten? Har ett barn som er så mye syk. Anonymous poster hash: cff77...afb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Du sier at hele familien ble vaksinert,vet du hvor små de kan være for å ta det sprøyten? Har ett barn som er så mye syk. Anonymous poster hash: cff77...afb Den kan gis fra 6 mnd. Anonymous poster hash: ff192...c73
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Noen som har tatt den tidligere år? Hvordan er deres erfaringer? Anonymous poster hash: ff192...c73
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Har ingen erfaringer fra tidligere, men eldste jenta her har vært mye syk, i fjor hadde hun to runder med påvist influensa, og året før hadde hun influensa og ble så dårlig at hun måtte på sykehus. I høst fikk hun vaksine, og det er den første høsten/vinteren med så lite sykdom. Det eneste er lillebror som har hatt feber to dager. Det er sikkert helt tilfeldig, men jeg krysser fingrene for at det varer. Vi har utvidet kvote med sykt barn dager, og håper å slippe å bruke dem opp. Anonymous poster hash: 71a4c...4b2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Kan jeg spørre om hvorfor dere vaksinerer hele familien? Har dere kronisk sykdom eller noen som er veldig mye syke? Ikke et hånlig spørsmål altså, er bare nysgjerrig. :-) Anonymous poster hash: 9d8a2...03b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Influensavaksine gir veldig lav risiko for å få influensa, men beskytter ikke mot andre sykdommer. Jeg har i år tatt influensavaksinen for tredje gang, og har heldigvis sluppet influensa, men jeg har absolutt hatt min dose av andre sykdommer de siste årene. Anonymous poster hash: a2560...b9f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Kan jeg spørre om hvorfor dere vaksinerer hele familien? Har dere kronisk sykdom eller noen som er veldig mye syke? Ikke et hånlig spørsmål altså, er bare nysgjerrig. :-) Anonymous poster hash: 9d8a2...03b Jeg har et barn med infeksjonsstyrt astma og legen sa at det beste var om alle familiemedlemmer tok den, men uansett hva vi valgte å gjøre så burde i alle fall han med astma få den. Dermed endte vi opp med å ta den alle sammen. Ingen av oss fikk noen bivirkninger ut over litt øm arm i noen dager. Anonymous poster hash: ff192...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå