me_87 Skrevet 6. januar 2014 #26 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde lett kjøpt den rosa,men vet at barnefaren hadde blitt forbanna om den var rosa. Han fikk jo nesten panikk når jeg hadde rosa lue på gutten vår når han var 1.5 år Gutten vår måtte låne kusinen sin pga vi fant ikke våres igjen.
BareMas Skrevet 6. januar 2014 #27 Skrevet 6. januar 2014 For noen hundre år siden var rosa guttefargen. Små guttebabyer ble kledd fra rosa fra topp til tå. I Røros er rådhuset rosa, det er visst fordi at dette var en dyr farge før, og et tegn på velstand. Kjøp rosa til guttungen og vis deres velstand med stolthet!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #28 Skrevet 6. januar 2014 Kjøp rosa! Gutten vår fikk rosa sparkesykkel da han var 2,5 år. Nabojenta på samme alder fikk blå, fordi det var den hun ønsket seg. Det er faktisk aldri noen som har kommentert det. Gutten min pyntet med Lynet klistremerker og den ble såå fin. Nå er han fem og nå skal han få ny sparkesykkel med to hjul. Anonymous poster hash: 028fa...84d
*Miss Marple* Skrevet 6. januar 2014 #29 Skrevet 6. januar 2014 Vil du skade gutten? Nei? Kjøp den blå. Anonymous poster hash: c1ca0...11b Så søt du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå