Gå til innhold

Bf graver sin egen grav, og jeg bare ler..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er smålig som syns dette er underholdning.. MEN han har gjørt det helt selv, uten hjelp fra meg.

Jeg har ikke hatt kontakt med bf siden jeg var 7 uker og han sa at han ikke ville støtte meg om jeg beholdt. Jeg er nå 33 uker..

Har kun fortalt 1 person hvem som er bf grunnet omstendighetene, han har fortalt det til 3 (som har kommet til meg i etterkant, disse er felles bekjente). Han nekter for farskapet til de 3 han har sagt noe til, MEN han har sagt forskjellige grunner til dem. Dette er grunner som motsier hverandre. Når jeg fikk høre dette sa jeg til han at han kunne stille opp på dna test når tiden var inne, og det kunne han hvertfall ikke.

Han har gravd seg laaangt ned, han kunne hvertfall fortalt de 3 samme historien. Og etter man nekter for at man er bf, er det vel ikke noe vits i å fortsette å snakke om meg.? Noe han fortsatt gjør..

Møtte han igjen for første gang på torsdag, og da så han bare ned i gulvet, og snakket ikke til meg. Jeg latet som ikke noe mens han var tydelig uvel med situasjonen.

Jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å le.. Skikkelig teit av meg, men syns det er litt moro når alt annet har vært så drit frem til nå.

Anonymous poster hash: ea780...a4c

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...