Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Blir klam og ekkel... Ikke er det så hygienisk heller når man bare må klø! Noen som har noen gode tips? Kan ikke bruke tampong, og har prøvd forskjellige typer bind. Anonymous poster hash: 1cd7d...d07
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Mooncup Jeg fikk et nytt liv, fikk ofte sopp av tamponger og bind. Nå er det bare friskt og deilig. Anonymous poster hash: c70f1...3e6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bruker raketter, ingen søl og veldig enkelt. Desverre litt grisete, men det får så være. Men det fins også menskopper, men har ikke prøvd det selv. Har derimot hørt mye positivt om det Anonymous poster hash: 70b2f...5f4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Raketter? Jeg bruker raketter, ingen søl og veldig enkelt. Desverre litt grisete, men det får så være. Men det fins også menskopper, men har ikke prøvd det selv. Har derimot hørt mye positivt om det Anonymous poster hash: 70b2f...5f4 Anonymous poster hash: 7c5e1...588
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bruker raketter, ingen søl og veldig enkelt. Desverre litt grisete, men det får så være. Men det fins også menskopper, men har ikke prøvd det selv. Har derimot hørt mye positivt om det Anonymous poster hash: 70b2f...5f4 Kan tenke meg at det blir litt gris med raketter ja... Anonymous poster hash: c70f1...3e6
<3 2G <3 Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Mooncup!! Ett nytt liv uten kløe, lukt og søl! Kan ta litt tid å lære seg å sette inn riktig. Men det er verdt det. Jeg sparte inn min på 2 menser.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 mooncup ja!! her ble livet så mye bedre med den investeringen
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bruker raketter, ingen søl og veldig enkelt. Desverre litt grisete, men det får så være. Men det fins også menskopper, men har ikke prøvd det selv. Har derimot hørt mye positivt om det Anonymous poster hash: 70b2f...5f4 Hva er raketter? Aldri hørt om det (i denne sammenhengen altså) Anonymous poster hash: 2d012...d42
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Menskopp er fantastisk. Jeg ville ikke anbefale tøybind. Føles ganske så ubehagelig, er som å gå med bleie siden det er så stort, og fungerer ikke for meg de dagene jeg blør masse. Men en kan jo bruke de små tøybindene de dagene mensen egentlig er over, da fungerer det. Hvis du reagerer på bind og tamponger, reagerer du også på plaster? Jeg reagerer på begge deler, så antar at det er en sammenheng? Anonymous poster hash: 4df1c...ca3
Von Hertelhofen Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bruker raketter, ingen søl og veldig enkelt. Desverre litt grisete, men det får så være. Men det fins også menskopper, men har ikke prøvd det selv. Har derimot hørt mye positivt om det Anonymous poster hash: 70b2f...5f4 Jeg vet ikke hva raketter er, men hvordan kan noe ikke lage søl og samtidig være litt grisete? *nyskjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå